چهارشنبه 04 مهر 1403 - 22:58

کد خبر 641843

چهارشنبه 04 مهر 1403 - 18:28:29


عضو فراکسیون مستقلین مجلس: پزشکیان در برجام به دنبال «برد-برد» است


ایرنا/ عضو فراکسیون مستقلین مجلس شورای اسلامی گفت: سخنرانی رئیس‌جمهور در سازمان ملل در حمایت از غزه و محکومیت و زیر سوال بردن تحریم‌های غیرانسانی آمریکا علیه ملت ایران در راستای مبانی انقلاب اسلامی بود.

رضا سپهوند با اشاره به سخنرانی دکتر مسعود پزشکیان در مجمع عمومی سازمان ملل گفت: رئیس‌جمهور در سخنرانی خود در مجمع عمومی سازمان ملل جهانیان را به بازگشت به گفتمان صلح و دوری از جنگ و خونریزی و آدم کشی دعوت کرد.
وی افزود: رئیس‌جمهور، محکومیت جنایات صهیونیست‌ها و دفاع از مردم مظلوم فلسطین را به دنیا رساند و به این نکته هم اشاره کرد که ما در جمهوری اسلامی ایران به‌دنبال جهانی به دور از جنگ و درگیری و خشونت هستیم.
عضو فراکسیون مستقلین مجلس اظهار کرد: سخنرانی رئیس‌جمهور در سازمان ملل در حمایت از غزه و محکومیت جنایات صهیونیست‌ها و همین‌طور محکومیت و زیر سوال بردن تحریم‌های غیرانسانی آمریکا علیه ملت ایران در راستای مبانی انقلاب اسلامی بود.
سپهوند خاطرنشان کرد: رئیس جمهور در ادامه صحبت‌های خود با اشاره به موضوع برجام گفت که طرف‌های برجام باید از مزایای این توافق بهره‌مند شوند و طرف مقابل که تاکنون به تعهداتش عمل نکرده باید به اجرای تعهدات خود در این توافق عمل کند.
وی تصریح کرد: آقای پزشکیان در سخنرانی خود در سازمان ملل به دنبال «برد -برد» در توافق برجام بود و این همان چیزی است که مجلس شورای اسلامی به دنبال آن است.
نماینده خرم آباد در مجلس گفت: ما در مجلس شورای اسلامی به دنبال تامین منافع حداکثری برای ملت ایران هستیم. صحبت‌های آقای پزشکیان را در راستای تامین منافع ملی می‌دانیم و از آن حمایت می‌کنیم.


پربیننده ترین


سایر اخبار مرتبط