چهارشنبه 04 مهر 1403 - 22:52

کد خبر 641969

چهارشنبه 04 مهر 1403 - 20:53:49


خرید با کارت بانکی مقتولان دست قاتل معتاد را رو کرد


اعتماد/ فردی که اقدام به قتل 3 نفر با سلاح گرم و خرید با کارت بانکی آنها در کرمانشاه کرده بود نهایتا توسط کاراگاهان به دام افتاد و دستگیر شد.

رئیس پلیس آگاهی استان کرمانشاه گفت: فردی که اقدام به قتل 3 عضو یک خانواده با سلاح گرم و خرید با کارت بانکی آنها در کرمانشاه کرده بود نهایتا توسط کاراگاهان به دام افتاد و دستگیر شد.
سرهنگ علی کرمی اظهار داشت: پس از وقوع قتل 3 شهروند کرمانشاهی شامل یک مرد 70 ساله و دو زن 63 و 94 ساله در کرمانشاه، رسیدگی فوری به موضوع در دستور کار پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی ادامه داد: کاراگاهان اداره مبارزه با جرائم جنایی پس از تشکیل پرونده اولیه، اقدامات اطلاعاتی خود را برای شناسایی فرد قاتل آغاز کرده و در تحقیقات ابتدایی دریافتند جوان ناشناسی در چند مرحله اقدام به خرید و برداشت وجه از کارت‌های بانکی مقتولان کرده است.

سرهنگ کرمی افزود: با کسب این اطلاعات، جوان 39 ساله که اعتیاد شدیدی به مواد مخدر صنعتی داشت، شناسایی و پس از دستگیری در محل سکونتش به پلیس آگاهی منتقل شد و تحت بازجویی قرار گرفت.
رئیس پلیس آگاهی استان کرمانشاه خاطرنشان کرد: کاراگاهان حین دستگیری این فرد خودروی تیبا متعلق به مقتولان و کارت‌های بانکی آنها را نیز در منزل متهم کشف کردند.
وی با بیان اینکه متهم دستگیر شده در بازجویی‌ها به قتل هر 3 عضو خانواده اعتراف کرد ، گفت: طبق اظهارات این شخص، مقتولان از اقوام دور پدری وی بودند و با اسلحه‌ای که در اختیار داشت به منظور سرقت وارد منزل آنها شد.
سرهنگ کرمی خاطرنشان کرد: طبق اعترافات متهم، پس از حضور وی در منزل مقتولان، آنها متوجه حضور این شخص شدند و او هم با کلتی که در اختیار داشت اقدام به شلیک به اعضای خانواده و قتل آنها کرد.
رئیس پلیس آگاهی استان کرمانشاه ادامه داد: قاتل دستگیر شده همچنین پس از ارتکاب قتل اقدام به سرقت خودرو تیبا، کارتهای بانکی و یکسری اقلام باارزش دیگر کرد و سپس جنازه هر 3 نفر را با خوردویی که در اختیار داشت به اطراف شهر منتقل و درون چاه انداخت.

وی با اشاره به کشف جسد هر 3 مقتول و اموالی که از آنها سرقت شده بود، یادآوری کرد: فرد قاتل همچنین تحت بازجویی‌های تخصصی است.


پربیننده ترین


سایر اخبار مرتبط