شنبه 07 مهر 1403 - 14:51

کد خبر 644331

شنبه 07 مهر 1403 - 10:19:39


زنگ عاطفه‌ها در ۱۲۰۰ مدرسه استان سمنان به صدا درآمد


فارس/ مدیرکل کمیته امداد امام‌ خمینی(ره) استان سمنان از نواخته شدن زنگ عاطفه‌ها در ۱۲۰۰ مدرسه این استان خبر داد.

محمدحسین ذوالفقاری، مدیرکل کمیته امداد امام‌ خمینی(ره) استان سمنان در آیین ملی زنگ عاطفه‌ها که با هدف مشارکت نیکوکاران برای کمک به تأمین ملزومات آموزشی دانش‌آموزان نیازمند با حضور هاشمی، استاندار سمنان در دبستان دخترانه شاهد سمنان، برگزار شد، ضمن قدردانی از همراهی استاندار سمنان و هیأت همراه و مجموعه آموزش و پرورش استان از برگزاری آیین ملی زنگ عاطفه‌ها در یک‌هزار و ۲۰۰ مدرسه استان خبر داد.

وی هدف از اجرای این برنامه را ایجاد شادی و نشاط بین دانش‌آموزان در راستای شعار مثل «فرزند خودم» دانست و آغاز سال تحصیلی جدید را به یکایک فرهنگیان و دانش‌آموزان تبریک گفت.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان سمنان ادامه داد: بالغ بر ۶ هزار فرزند در این استان، از نعمت پدر محروم و یا بدسرپرست هستند.

ذوالفقاری بیان کرد: تأمین نوشت‌افزار و ملزومات تخصصی آموزشی دانش‌آموزان و پرداخت شهریه، هزینه‌های علمی و مقالات دانشجویان ار اهداف اجرای این طرح است.

وی اضافه کرد: تقسیم شادی و نشاط بین همه دانش‌آموزان از اهداف اجرای این آیین است.

تلاوت آیاتی از سوره مبارکه بقره، همخوانی سرود ملی و سرود «دختر ایرانم» توسط دختران آموزشگاه شاهد، طنین شعار مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل، اجرای سرود، برگزاری مسابقه حضوری و اهدای جوایز، تقدیم هدایای نقدی دانش‌آموزان به صندوق عاطفه‌ها و ... از دیگر برنامه‌های این آیین بود.

در این برنامه جمعی از مدیران کل ستادی و دستگاه‌های اجرایی استان سمنان نیز حضور داشتند.


پربیننده ترین


سایر اخبار مرتبط