شنبه 07 مهر 1403 - 14:46

کد خبر 644389

شنبه 07 مهر 1403 - 10:51:00


واژگونی اتوبوس در قزوین ۲ قربانی گرفت؛ انتقال ۱۱ مصدوم به مراکز درمانی


ایسنا/ رئیس اورژانس پیش‌بیمارستانی و مدیریت حوادث استان قزوین از وقوع حادثه واژگونی اتوبوس در قزوین خبر داد که منجر به مصدومیت ۱۳ نفر و فوت ۲ نفر شد.

یوسف اکبری، رئیس اورژانس پیش‌بیمارستانی و مدیریت حوادث استان قزوین اظهار کرد: حادثه واژگونی اتوبوس در مسیر قزوین به تهران، ورودی بلوار نوروزیان قزوین منجر به مصدومیت ۱۳ نفر و فوت ۲ نفر شد. این حادثه ناگوار در ساعت ۰۲:۲۰ بامداد رخ داد و بلافاصله پس از اطلاع از آن آمبولانس‌های اورژانس به سرعت وارد عمل شدند.

وی افزود: از مجموع ۱۳ مصدوم، ۱۱ نفر به سرعت توسط آمبولانس‌های اورژانس به بیمارستان رجایی منتقل شدند تا تحت درمان قرار گیرند و متأسفانه یک نفر از مصدومان به دلیل شدت جراحات وارده در محل حادثه و یک مصدوم دیگر در بیمارستان جان خود را از دست دادند.

این مسئول با تأکید بر هماهنگی سریع و مؤثر تیم‌های امدادی، خاطرنشان کرد: آمبولانس‌های پایگاه‌های مینودر، پردیس، فردوسی، رازی، آزادگان و همچنین هلال احمر بلافاصله به محل حادثه اعزام شدند و تیم‌های اورژانس پس از انجام اقدامات اولیه و تثبیت وضعیت مصدومان، آن‌ها را به مراکز درمانی منتقل کردند.

وی تصریح کرد: این حادثه بار دیگر اهمیت رعایت اصول ایمنی و سرعت عمل در رسیدگی به مجروحان را به ما یادآور شد و اورژانس پیش‌بیمارستانی به همراه سایر نهادهای امدادی همواره آماده هستند تا در کوتاه‌ترین زمان ممکن خدمات درمانی و نجات‌بخشی را به هموطنان ارائه دهند.

رئیس اورژانس پیش بیمارستانی قزوین در پایان خاطرنشان کرد: امیدواریم با آموزش‌های بیشتر و تلاش‌های مداوم برای ارتقای ایمنی در جاده‌ها، شاهد کاهش چنین حوادث ناگواری باشیم.


پربیننده ترین


سایر اخبار مرتبط