شنبه 07 مهر 1403 - 14:56

کد خبر 644403

شنبه 07 مهر 1403 - 11:00:25


رکوردشکنی جذاب؛ تئو به مالدینی رسید


ورزش 3/تئو هرناندز با گلی که شب گذشته برای میلان به ثمر رساند توانست به رکورد پائولو مالدینی برسد.
 میلان شب گذشته در چارچوب دیدارهای هفته ششم رقابت‌های سری آ ایتالیا در ورزشگاه خانگی‌ و در حضور هوادارانش مقابل لچه در زمین حاضر شد و توانست در یک بازی جذاب و تماشایی با سه گل برابر حریف به پیروزی برسد و سه امتیاز ارزشمند دیگر را به دست آورد.
تئو هرناندز یکی از بازیکنان درخشان تیمش در این بازی بود و موفق شد پاس گل اول میلان را در دقیقه ۳۸ برای آلوارو موراتا ارسال کند و خودش هم سه دقیقه بعد توانست گل دوم تیمش را روی پاس گل رافائل لیائو وارد دروازه حریف کند تا شب بسیار درخشانی را با پیراهن این تیم پشت سر گذاشته باشد.
این بازیکن با گلی که دیشب به ثمر رساند توانست تعداد گل‌هایی که تا به حال برای میلان به ثمر رسانده را به عدد ۲۹ برساند و به رکورد مالدینی که اسطوره درخشان تاریخ باشگاه میلان است برسد و پس از پایان بازی از این موضوع ابراز خوشحالی زیادی کرد.
این ستاره فرانسوی در گفتگو با اسکای اسپورت ایتالیا در این باره اظهار داشت:« من اصلا از این موضوع خبر نداشتم. از این که توانستم این تعداد گل را برای این باشگاه به ثمر برسانم بسیار خوشحال هستم و امیدوارم که بتوانم گل‌های بیشتری را هم در آینده به ثمر برسانم. از این که این جا هستم خوشحال و راضی هستم چون مردم دوستم دارند و شرایط در تیم هم همینطور است و این چیزی است که برای من اهمیت زیادی دارد.
ما می‌دانیم که در چند دیداری که در ابتدای فصل جاری برگزار کردیم نتوانستیم نمایش خوبی  داشته باشیم اما حالا تیم روی غلتک افتاده است و ما می‌توانیم هر درخواستی که مربی از ما در زمین دارد را به بهترین شکل اجرا کنیم.»


پربیننده ترین


سایر اخبار مرتبط