شنبه 07 مهر 1403 - 13:53

کد خبر 644462

شنبه 07 مهر 1403 - 13:28:00


بارش باران و خنکای هوا در خراسان رضوی ادامه دارد


ایرنا/ کارشناس مرکز پیش‌بینی هواشناسی خراسان رضوی گفت: بارش باران و کاهش دما که از اواخر هفته گذشته در استان آغاز شده بود تا اواسط هفته جاری در خراسان رضوی ادامه خواهد داشت.

محمد الهی، کارشناس مرکز پیش‌بینی هواشناسی خراسان رضوی اظهار کرد: بارش باران در مناطق شمالی و جنوبی خراسان رضوی با تقویت سامانه ناپایدار جوی ادامه خواهد داشت و روند کاهش دما نیز در بیشتر نواحی تا صبح روز دوشنبه ادامه خواهد یافت.
وی اضافه کرد: همچنین بارش باران و تگرگ عصر امروز در مناطق غربی خراسان رضوی شدت می‌گیرد که این وضعیت همراه با احتمال وقوع سیلاب و مه‌گرفتگی در این مناطق خواهد بود.
کارشناس مرکز پیش‌بینی هواشناسی خراسان رضوی گفت: با کاهش نسبی دما، بارش برف در مناطق کوهستانی این استان نیز پیش‌بینی می‌شود، همچنین بارش باران رگباری در کلانشهر مشهد دور از انتظار نخواهد بود.
الهی افزود: در شبانه‌روز گذشته، فریمان با چهار درجه سردترین و داورزن با ۳۲ درجه گرم‌ترین مناطق خراسان رضوی بوده‌اند و در همین مدت در کلانشهر مشهد نوسانات دمایی ۱۱ تا ۲۳ درجه به ثبت رسیده است.
وی ادامه داد: دمای هوای کنونی مشهد ۱۹ درجه است و طبق تحلیل نقشه‌ها و مدل‌های هواشناسی دمای این کلانشهر امروز بین ۱۲ تا ۲۳ درجه در نوسان خواهد بود.


پربیننده ترین


سایر اخبار مرتبط