جمعه 30 شهریور 1403 - 11:02

کد خبر 65033

دوشنبه 01 خرداد 1402 - 15:40:00


جنجال بر سر ممنوع الکاری چند خواننده مطرح!


آخرین خبر/ شب گذشته بهمن بابازاده خبرنگار حوزه موسیقی با گذاشتن مطلبی در کانال خود اعلام کرد: رضا صادقی، محسن یگانه، امیر مقاره(ماکان بند)، بابک جهانبخش و امید حاجیلی ممنوع‌الکار شده‌اند.

پس از آن امروز معتمدی یکی از خوانندگان کشور در صفحه مجازی خود نوشت که خبر ممنوع‌الکاری تعدادی از هنرمندان موسیقی شایعه کسانی است که نه در خبرگزاری‌ رسمی کار می‌کنند، نه سمتی دارند و فقط تامین‌کننده خبر شبکه‌های خارجی هستند.

در همین حال دو خواننده مطرح (رضا صادقی و امیر مقاره) در استوری‌های خود به این خبر واکنش نشان داده و به نوعی ممنوع‌الکاری‌شان را تائید کردند. 

یپرو انتشار این خبرها، خبرگزاری رکنا در خصوص عدم ممنوع الکاری محسن یگانه مصاحبه ای از قول مدیر برنامه‌های این خواننده منتشر کرد و نوشت: خبر ممنوع الکاری از هیچ جای رسمی به ما اعلام نشده است و تا زمانی که به صورت رسمی به ما ابلاغ نکنند این خبر صحت نخواهد داشت.

اما کمی بعد، محسن یگانه با گذاشتن پستی در اینستاگرام مصاحبه با رکنا را از اساس تکذیب و اعلام کرد هیچ گونه مصاحبه ای با رکنا نداشته است.

این اخبار و این حواشی و تائید و تکذیبها در فضای مجازی و رسانه ها دست به دست می شود در حالی که مقامهای رسمی هیچگونه واکنشی تاکنون به این موضوع نداشته اند و مشخص نیست تا کی در این باره سکوت خواهند کرد. 


پربیننده ترین


سایر اخبار مرتبط