یک‌شنبه 15 مهر 1403 - 01:29

کد خبر 653186

شنبه 14 مهر 1403 - 21:58:00


آپدیت جدید تلگرام منتشر شد؛ یک به‌روز‌رسانی جزئی


دیجی کالا/ تلگرام با انتشار به‌روزرسانی جدید خود، مجموعه‌ای از قابلیت‌های کاربردی و نوآورانه را در اختیار کاربران قرار داده است. این به‌روزرسانی شامل امکان ارسال هدیه به دوستان، پلتفرمی برای تأیید شماره تلفن کسب‌وکارها، بهبود چت‌های ویدیویی و ارتقای سیستم گزارش محتوا می‌شود.

ارسال هدیه از طریق استارز
کاربران تلگرام اکنون می‌توانند با استفاده از استارز (واحد پول درون برنامه‌ای تلگرام) به یکدیگر هدیه‌های دیجیتالی نظیر آثار هنری متحرک ارسال کنند. گیرندگان هدیه می‌توانند آن را در بخش Gifts پروفایل خود به نمایش بگذارند یا به استارز تبدیل کنند. همچنین، فرستندگان می‌توانند هنگام ارسال هدیه، هویت خود را مخفی کنند. در این حالت، گیرنده از هویت فرستنده آگاه خواهد بود، اما سایر کاربران در صورت مشاهده هدیه در پروفایل گیرنده، نام فرستنده را نخواهند دید.

پلتفرم تأیید شماره تلفن برای کسب‌وکارها
با توجه به هزینه‌های بالای تأیید شماره تلفن برای کسب‌وکارها، تلگرام پلتفرمی راه‌اندازی کرده است که به کسب‌وکارها امکان می‌دهد با پرداخت هزینه‌ای اندک (۰.۰۱ دلار به ازای هر کاربر) کد تأیید شماره تلفن را برای مشتریان خود ارسال کنند.

بهبود رابط کاربری گزارش محتوا
تلگرام روزانه میلیون‌ها محتوای نامناسب را از پلتفرم خود حذف می‌کند و امکان گزارش این محتواها برای همه کاربران فراهم است. به منظور بهبود عملکرد تیم اجرایی و هوش مصنوعی در رسیدگی به گزارش‌های کاربران، منوی گزارش به‌روزرسانی شده و گزینه‌های بیشتری به آن اضافه شده است.

بازطراحی چت‌های ویدیویی در iOS             
قابلیت چت ویدیویی در iOS به طور کامل بازطراحی شده است تا عملکرد بهتری داشته باشد و مصرف باتری را کاهش دهد. این امر به معنای خنک‌تر ماندن دستگاه شما در طول تماس‌های ویدیویی است.

پشتیبانی از استریم زنده با پروتکل RTMP در اندروید
نسخه اندروید تلگرام اکنون از پخش زنده از طریق پروتکل RTMP پشتیبانی می‌کند. این به کاربران امکان می‌دهد تا کلید استریم ایجاد کرده و فید ویدیویی خود را به برنامه‌های محبوب استریمینگ مانند OBS Studio و Xsplit Broadcaster متصل کنند. این قابلیت پیش از این در نسخه‌های دسکتاپ و iOS تلگرام نیز ارائه شده بود.


پربیننده ترین


سایر اخبار مرتبط