سه‌شنبه 17 مهر 1403 - 15:59

کد خبر 656033

سه‌شنبه 17 مهر 1403 - 08:48:14


مسی‌ دو هفته دیگر بهترین بازیکن ام‌ال‌اس می‌شود!


ورزش 3/لیونل مسی در کنار چهار بازیکن دیگر، کاندیدای اصلی انتخاب به عنوان برترین بازیکن فصل رقابت های ام ال اس شد.
 در آستانه پایان مرحله نخست رقابت های لیگ ام ال اس، فدراسیون فوتبال آمریکا اسامی پنج بازیکن را به عنوان نامزدهای انتخاب به عنوان برترین بازیکن فصل معرفی کرد که مطابق انتظار نام لیونل مسی فوق ستاره آرژانتینی اینتر میامی نیز در بین این پنج نفر به چشم می‌خورد.
برای واجد شرایط شدن در این رای گیری، بازیکنان باید در فصل جاری بیش از ۱۰۰۰ دقیقه در ترکیب تیم های خود به میدان رفته باشند. علاوه بر لیونل مسی، اواندر از پورتلند تیمبرز، کوچو هرناندز از کلمبوس کرو، لوگوی آکوستا از سینسیناتی و ریکی پویگ از لس آنجلس گلکسی از جمله دیگر بازیکنانی هستند که شانس دریافت جایزه بهترین بازیکن فصل ام ال اس را دارند.
جالب آنکه بهترین بازیکن طبق نظر سنجی که از ۷ تا ۲۱ اکتبر طول می‌کشد با شرکت سرمربیان، بازیکنان و برخی از خبرنگاران  فوتبال آمریکا مشخص خواهد شد
گفتنی است لیونل مسی در فصل جاری در ۱۸ بازی برای اینتر میامی به میدان رفته و موفق به ثبت ۱۷ گل و ۱۰ پاس گل شده است تا شانس اصلی انتخاب به‌عنوان با ارزش ترین بازیکن فصل ام ال اس به حساب بیاید. تیم او با اقتدار در صدر جدول کنفرانس شرق رقابت ها قرار دارد و شاگردان تاتا مارتینو در آستانه ثبت رکورد بیشترین امتیاز در تاریخ رقابت ها نیز هستند‌.
مسابقاتی که مرحله بعدی آن از ماه آینده شروع خواهند شد و در پایان تکلیف تیم قهرمان مشخص می‌شود. اینتر میامی با حضور مسی، لوئیز سوارز، جوردی آلبا و سرخیو بوسکتس مدعی اصلی قهرمانی در این مسابقات به حساب می‌آید.


پربیننده ترین


سایر اخبار مرتبط