سه‌شنبه 17 مهر 1403 - 16:00

کد خبر 656041

سه‌شنبه 17 مهر 1403 - 08:56:09


گابریل مارتینلی: ساکا یکی از بهترین فوتبالیست‌های دنیاست!


ورزش 3/گابریل مارتینلی معتقد است که بوکایو ساکا در حال حاضر یکی از بهترین بازیکنان دنیای فوتبال است.
 ساکا یکی از درخشان‌ترین بازیکنان حاضر در ترکیب آرسنال در طول چند فصل اخیر بوده و در فصل جدید هم توانسته است همچنان کیفیت و درخشش خود را حفظ کند و بهترین عملکرد ممکن را در رقابت‌های لیگ برتر انگلیس برای تیمش ارائه دهد.
این بازیکن موفق شد گل سوم تیمش را در دیدار این هفته برابر ساوتهمپتون به ثمر برساند و همچنین پاس دوگل دیگر توپچی‌ها را برای کای هاورتز و گابریل مارتینلی ارسال کرد تا نقش مهمی را در کسب سه امتیاز ارزشمند این بازی برای تیمش ایفا کرده باشد و تعداد پاس گل‌هایش در این فصل را به عدد هفت برساند.
مارتینلی در گفت‌وگو با سایت رسمی باشگاه آرسنال درباره این ستاره انگلیسی اظهار داشت: "ساکا باورنکردنی است و یکی از بهترین بازیکنان حال حاضر دنیای فوتبال به حساب می‌آید. او انسان بسیار خوبی هم هست و ما بسیار خوشحال هستیم که او را در این تیم به عنوان یکی از کاپیتان‌ها در اختیار داریم
ساکا در این بازی توپی باورنکردنی را روی دروازه ارسال کرد و من در زمان درست در موقعیت درستی قرار داشتم و موفق شدم آن توپ را به گل تبدیل کنم. این اتفاق بسیار خوبی برای من بود و توانستم گل زیبایی هم به ثمر برسانم و به تیمم کمک کنم."


پربیننده ترین


سایر اخبار مرتبط