سه‌شنبه 17 مهر 1403 - 16:01

کد خبر 656044

سه‌شنبه 17 مهر 1403 - 08:57:05


۴۰ نقطه پرخطر راه‌های همدان ایمن شد


ایرنا/ مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای همدان گفت: ۴۰نقطه پر تصادف و حادثه خیز این استان طی یک و نیم سال گذشته تاکنون ایمن سازی شده است.

مهرداد آهکی، مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای همدان اظهار کرد: در سالیان اخیر ۵۲ نقطه حادثه خیز در این استان شناسایی شده بود که از این تعداد ایمن سازی ۱۲نقطه باقی مانده است.

وی اضافه کرد: هم اینک ۶ نقطه حادثه خیز باقی مانده با بیش از ۷۰ درصد پیشرفت فیزیکی در دست اجراست و مابقی زیر ۷۰ درصد پیشرفت دارند که رفع آنها معطل اعتبار است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان همدان گفت: امسال هیچ سانحه فوتی و جرحی در ۴۰ نقطه حادثه خیزی که ایمن سازی شدند رخ نداده است.

آهکی بیان کرد: این در حالی است که نیمه نخست سال گذشته بر اثر بروز تصادفات جاده ای در این نقاط، ۶۴ نفر فوت و ۴۰۰ نفر مصدوم و مجروح و به مراکز درمانی منتقل شده بودند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای همدان اظهار کرد: بر اساس آخرین ارزیابی های صورت گرفته همدان نیمه نخست سال جاری در کاهش شمار جان باختگان سوانح جاده ای رتبه دوم کشور را کسب کرد که با در نظر گرفتن متوفیان درون شهری در جایگاه سوم کشور ایستاد.

این مسئول اضافه کرد: این در حالیست که جاده های استان همدان محل تردد ساکنان ۴۵ شهرستان غربی از استان های کرمانشاه، ایلام و کردستان است.


پربیننده ترین


سایر اخبار مرتبط