چهارشنبه 18 مهر 1403 - 16:50

کد خبر 657586

چهارشنبه 18 مهر 1403 - 12:47:02


طراحی بخش جلویی سری گلکسی S25 در تصویری جدید افشا شد


دیجیاتو/ احتمالاً سامسونگ دیگر در طراحی مدل اولترا از گوشه‌های تیز استفاده نمی‌کند.

سری گوشی‌های گلکسی S24 سامسونگ ممکن است جزو بهترین گوشی‌های سال 2024 باشند، اما از نظر طراحی ظاهری به‌نظر نمی‌رسد که مدل اولترا به این خانواده تعلق داشته باشد. این موضوع ظاهراً در سال آینده با معرفی سری گلکسی S25 تغییر خواهد کرد و هر سه گوشی از زبان طراحی نسبتاً مشابهی بهره خواهند برد.

منبع مشهوری به‌نام Ice Universe تصویری از آنچه را که شبیه محافظ نمایشگر یا ماکت گلکسی S25 به‌نظر می‌رسد، منتشر کرده است. در این عکس جلوی گوشی‌ها طراحی نسبتاً یکسانی دارند، چراکه زاویه‌های تیز مدل اولترا از بین رفته است.

طراحی جدید گلکسی S25 اولترا سامسونگ

این تصویر تنها گوشی‌ها را از جلو نشان می‌دهد و شایعاتی را که قبلاً شنیده‌ایم، تأیید می‌کند. گلکسی S25 اولترا برای داشتن زبان طراحی نزدیک‌تر به مدل استاندارد و پلاس S25، گوشه‌های تیز نسل‌های قبل خود را کنار گذاشته است. بنابراین از نظر ظاهری، دیگر مدلی متفاوت در این خانواده نیست.

در این عکس، گلکسی اس 25 و اس 25 پلاس تا حد زیادی شبیه مدل‌های قبلی خود هستند، اما شایعه شده است که کمی کوتاه‌تر و باریک‌تر از نسل قبل خواهند بود. همچنین، به نظر می‌رسد گلکسی S25 اولترا مانند دو مدل دیگر دارای لبه‌های مسطح است، که می‌تواند باعث بهبود ارگونومی دستگاه شود.

چیزی که در این عکس بیش از همه به چشم می‌خورد، حاشیه‌های نازک‌تر نسبت به نسل پیش است که ظاهری شیک به گوشی‌ها می‌بخشد. هماهنگی در طراحی نیز به‌طرز عجیبی دلپذیر است.

گوشی‌های جدید سامسونگ اولین گوشی‌هایی خواهند بود که با One UI 7 مبتنی بر اندروید 15 عرضه می‌شوند. همچنین شایعاتی منتشر شده است که برخی از مدل‌ها از تراشه دایمنسیتی مدیاتک بهره می‌برند زیرا سامسونگ در پروسه تولید و توسعه تراشه اگزینوس 2500 ظاهراً با مشکلاتی روبه‌رو است.


پربیننده ترین


سایر اخبار مرتبط