پنج‌شنبه 29 شهریور 1403 - 20:26

کد خبر 65769

سه‌شنبه 02 خرداد 1402 - 10:25:46


آماده‌سازی ورزشگاه ۱۵ هزار نفری قزوین برای رقابت‌های لیگ برتر


باشگاه خبرنگاران/ مدیرکل ورزش و جوانان استان قزوین گفت: با تمهیدات انجام شده و رفع نواقص فنی، ورزشگاه ۱۵ هزار نفری سردار آزادگان تا آغاز رقابت‌های لیگ برتر آماده میزبانی می‌شود.

عباس علایی مقدم، مدیرکل ورزش و جوانان استان قزوین در خصوص آماده شدن برای میزبانی لیگ برتر اظهار کرد: با راهیابی تیم فوتبال شمس آذر به رقابت‌های لیگ برتر بایستی زیرساخت‌های میزبانی از رقابت‌ها مهیا شود و در این راستا اقداماتی صورت گرفته است.
وی افزود: برخی زیرساخت‌ها بایستی توسط شرکت توسعه و نگهداری اماکن و برخی با همکاری شهرداری و راه و شهرسازی انجام شود که با تاکید استاندار محترم امیدواریم در زمان مقرر بتوانیم با رفع نواقص استادیوم ۱۵ هزار نفری سردار آزادگان میزبان شایسته‌ای در این رقابت‌ها باشیم.
مدیرکل ورزش و جوانان استان قزوین یادآور شد: روز دوشنبه در نشستی در دفتر مدیرعامل شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی نحوه آماده‌سازی استادیوم ۱۵ هزار نفری قزوین برای میزبانی تیم شمس آذر در مسابقات لیگ برتر مورد بررسی قرار گرفت.
وی بیان کرد: در این نشست مسائل مختلفی مطرح شد و به نتایج خوبی رسیدیم که امیدبخش بود.
مدیرکل ورزش و جوانان استان تصریح کرد: نواقص فنی و اشکالات استادیوم استخراج شده و بخشی از آن توسط مدیران دستگاه‌های اجرایی استان مانند شهرداری و راه و شهرسازی و اداره ورزش برطرف خواهد شد و بخشی را سازمان لیگ و شرکت توسعه انجام می‌دهد.
وی با اشاره به برخی اولویت‌های استانداردسازی ورزشگاه سردار آزادگان گفت: رفع برخی نواقص در اولویت قرار دارد که تامین نور اسکوربرد، استانداردسازی آسانسور، رختکن و گیت ورودی از آن جمله است.

علایی مقدم بیان کرد: برآورد‌های اعتباری تعمیر و رفع نواقص استادیوم ۱۵ هزار نفری مشخص شده و به زودی اعلام می‌شود، اما در بازدید مدیرعامل شرکت توسعه امیدواریم روند آماده‌سازی ورزشگاه سرعت بگیرد.


پربیننده ترین


سایر اخبار مرتبط