پنج‌شنبه 19 مهر 1403 - 22:44

کد خبر 658967

پنج‌شنبه 19 مهر 1403 - 18:27:05


نوسازی ۳۵۰۰ واحد مسکونی در آذربایجان‌غربی


ایسنا/ معاون مسکن و ساختمان اداره‌کل راه‌وشهرسازی آذربایجان‌غربی گفت: طی سال جاری نوسازی حدود سه هزار و ۵۰۰ واحد مسکونی در محلات هدف بازآفرینی شهری آغاز شده است.

جلال تقی‌دخت، معاون مسکن و ساختمان اداره‌کل راه‌وشهرسازی آذربایجان‌غربی اعلام کرد: از تعداد واحدهایی که عملیات نوسازی آن‌ها آغاز شده برای یک هزار و ۹۰۳ واحد پروانه ساختمانی صادر شده است.

وی ادامه داد: طرح بسته‌های تشویقی برای اجرا در محلات بافت فرسوده هدف بازآفرینی شهری به تصویب کمیسیون ماده ۵ آذربایجان‌غربی رسیده و اعمال تخفیفات و تسهیلات این بخش به متقاضیان به مرحله اجرایی وارد شده است.

معاون مسکن و ساختمان اداره کل راه و شهرسازی آذربایجان‌غربی گفت: ثبت پروانه‌های ساختمانی در سامانه ستاد ملی، اطلاع رسانی بسته‌های تشویقی در رسانه‌ها و محل نماز جمعه به مردم، ارائه تخفیفات پروانه‌های ساختمانی و خدمات نظام مهندسی از مسائل مورد تاکید و قابل پیگیری در سطح شهرستان‌ها است.

 تقی دخت بر اجرای بسته‌های تشویقی اعمال تخفیفات پروانه‌های ساختمانی و خدمات مهندسی نیز با همکاری دستگاه‌های مربوطه تأکید کرد و افزود: اجرای طرح‌های بازآفرینی شهری در آذربایجان‌غربی باید بر اساس نیاز مردم منطقه مورد نظر انجام گیرد تا توسعه رفاه اجتماعی را شاهد باشیم و از اجرای طرح‌های فاقد اولویت خودداری شود.


پربیننده ترین


سایر اخبار مرتبط