شنبه 21 مهر 1403 - 01:52

کد خبر 659847

جمعه 20 مهر 1403 - 21:54:12


10 فوتی و مجروح بر اثر واژگونی وانت نیسان


ایرنا/ رئیس پلیس راه خراسان جنوبی گفت: ظهر امروز بر اثر واژگونی یک دستگاه وانت نیسان در مسیر روستای «تجنود» شهرستان زیرکوه، یک کشته و ۹ مصدوم برجا ماند.

به گزارش خبرگزاری پلیس سرهنگ علیرضا رضایی اظهار کرد: ساعت ۱۲ و ۳۰ دقیقه ظهر امروز با اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر وقوع حادثه رانندگی در محور خاکی روستای «تجنود» شهرستان زیرکوه بلافاصله ماموران و نیروهای امدادی به محل حادثه اعزام شدند.
وی افزود: ماموران با حضور در محل حادثه مشاهده کردند که بر اثر واژگونی یک دستگاه وانت نیسان ۱۰ نفر مصدوم هستند و این تعداد با اورژانس به بیمارستان منتقل شده‌اند.
وی با بیان اینکه متاسفانه بر اثر شدت ضربات وارده یک نفر فوت شده بود، افزود: پنج نفر به علت جراحت‌های سطحی پس از درمان ترخیص شدند و چهار نفر بستری هستند.
رئیس پلیس راه استان خراسان جنوبی اعلام کرد: علت حادثه توسط کارشناسان پلیس راه عدم توانایی راننده در کنترل وسیله نقلیه ناشی از تخطی از سرعت در شیب و سرازیری گردنه تشخیص داده شد.
سرهنگ رضایی تصریح کرد: رانندگان ضمن رعایت قوانین و مقررات راهنمائی و رانندگی، از حمل مسافر در قسمت بار خودرو خودداری کنند تا شاهد چنین حوادث تلخی نباشیم.
 
  
  


پربیننده ترین


سایر اخبار مرتبط