شنبه 21 مهر 1403 - 16:53

کد خبر 660486

شنبه 21 مهر 1403 - 12:49:57


یامال نظرکرده خداست! باورش برایم مشکل بود


ورزش 3/لوئیس دلافوئنته می‌گوید لامین یامال از یک نعمت خدادادی بهره‌مند است که او را از هم‌سن‌وسال‌هایش متفاوت کرده است.
 لوئیس دلا فوئنته در مصاحبه‌ای با نشریه "موندو دپورتیوو" از لامین یامال تمجید کرد. مربی اسپانیا می‌گوید که او بازیکن متفاوتی است و با وجود اینکه 17 سال سن دارد، بزرگتر از سنش نشان می‌دهد. او همچنین به صراحت گفت که یامال باید در پیشرفت خود محتاط باشد چون او هنوز خیلی جوان است و راه زیادی در پیش دارد.
مربی لاروخا گفت: «لامین بازی‌های متفاوتی در تیم ملی نشان داده است اما فراموش نکنیم که او بازیکن بسیار جوانی است. او یک بچه است، 17 سال دارد و در مرحله رشد و یادگیری است. او لحظاتی خواهد داشت که بسیار سخت خواهد بود و در آن مورد بازخواست نیز قرار خواهد گرفت.»


دلافوئنته ادامه داد: «بازی‌های یامال را که می‌بینم، به خودم می‌گویم که خدا به او نظر و لطف ویژه‌ای داشته، چون بازیکنی کاملا متفاوت است. او بازیکنی است که در 17 سالگی هیچ شباهتی به هم سن و سال‌های خودش ندارد و کیفیت و قدرت خیلی بیشتری دارد. باورش مشکل است، اما او یک بازیکن بالغ و مسئولیت‌پذیر است که هر پیشنهاد و موقعیتی را که به او پیشنهاد می‌کنید، می‌پذیرد و عالی هم کار می‌کند. اما فوتبالیست‌هایی را هم دیده‌ام که زود محو شده اند. لامین این اشتباه را مرتکب نشود که بخواهد سریع‌تر از آنچه باید جلو برود، چون ممکن است به هم بریزد و همه چیز خراب شود.»
دلا فوئنته هشدار می‌دهد: «باید فوتبال یامال را کنترل کرد و هزاران جزئیات دیگر که واقعا مهم هستند را در نظر گرفت.»


پربیننده ترین


سایر اخبار مرتبط