شنبه 21 مهر 1403 - 20:08

کد خبر 660746

شنبه 21 مهر 1403 - 15:47:25


چهار انتصاب جدید در استانداری کهگیلویه وبویراحمد


ایرنا/ "علیرضا رحمانی"، "عیسی شهامت"، سید "مسعود حسینی" و "رحمت الله قیصری" به ترتیب به عنوان مدیرکل دفتر حوزه استانداری ، سرپرست معاونت هماهنگی امور عمرانی ، سرپرست معاونت پشتیبانی و توسعه منابع و مشاور رسانه ای استاندار کهگیلویه وبویراحمد منصوب و معرفی شدند.

پیش از علیرضا رحمانی سید افضل حسینی عهده دار مسئولیت مدیرکل حوزه استانداری کهگیلویه وبویراحمد را بر عهده داشت.
رحمانی نیز پیش از این حراست سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان فارس را بر عهده داشت.
همچنین پیش از عیسی شهامت علی محمد روستا عهده دار مسئولیت معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری کهگیلویه وبویراحمد را عهده دارد.
مدیرکل دفتر امور شهری ، مدیرکل دفتر فنی و سرپرست معاونت هماهنگی امور عمرانی از جمله سوابق کاری شهامت تا پیش از این مسئولیت جدید بود.
همچنین سید مسعود حسینی نیز در حکمی از سوی استاندار کهگیلویه وبویراحمد به عنوان سرپرست معاونت پشتیبانی و توسعه منابع استانداری منصوب و جایگزین مراد علی پیوند شد.
حسینی استاد دانشگاه و سوابقی از جمله فرماندار اسبق باشت در دولت دوازدهم، مسئول امور حقوقی و مدیرکل ارزیابی و پاسخگویی به شکایات استانداری کهگیلویه وبویراحمد و فرمانداری دنا را در کارنامه کاری خود دارد.
استاندار کهگیلویه وبویراحمد تغییر وتحولات مدیریتی را امری عادی و در راستای پیشبرد بهتر امور دانست و گفت: البته مفهوم پذیرش مدیریت ها در جمهوری اسلامی متفاوت است و مسئولیت یعنی افتخار نوکری مردم است.
حسینی استاد دانشگاه و سوابقی از جمله فرماندار اسبق باشت در دولت دوازدهم، مسئول امور حقوقی و مدیرکل ارزیابی و پاسخگویی به شکایات استانداری کهگیلویه وبویراحمد و فرمانداری دنا را در کارنامه کاری خود دارد.
همچنین علیرضا قیصری به عنوان مشاور رسانه ای و مطبوعاتی استاندار کهگیلویه وبویراحمد منصوب شد.
مدیر حوزه فرهنگی و اجتماعی شهرداری منطقه ۱۰شیراز، معاون شهردار منطقه ۱۰ شیراز، مسئول مراکز بخش خصوصی شهرستانهای استان فارس، مدیریت در حوزه مخابراتی و فناوری ارتباطات از سوابق رحمت‌الله قیصری است.
استاندار کهگیلویه وبویراحمد در حکم صادر شده برای قیصری بر ضرورت ارتباط نزدیک و تنگاتنگ و هماهنگی با اهالی رسانه و خبرنگاران ، رصد دقیق فضای مجازی و اطلاع رسانی گسترده از خدمات نظام و عملکرد دولت چهاردهم تاکید کرده است.
یدالله رحمانی همچنین تغییر وتحولات مدیریتی را امری عادی و در راستای پیشبرد بهتر امور دانست و گفت: البته مفهوم پذیرش مدیریت ها در جمهوری اسلامی متفاوت است و مسئولیت یعنی افتخار برای نوکری مردم است.
رحمانی با تاکید بر ضرورت کار کارشناسی در همه امور گفت: معاونان و حوزه مدیریت های مختلف استانداری باید با اشرافیت کامل نسبت به امور محوله بتوانند هماهنگی های لازم بین بخشی با مجموعه مدیران و دستگاه های مختلف اجرایی برای سامان بخشیدن و خدمترسانی بهتر و شایسته به مردم استان فراهم کنند.


پربیننده ترین


سایر اخبار مرتبط