یک‌شنبه 22 مهر 1403 - 00:47

کد خبر 661029

شنبه 21 مهر 1403 - 20:45:47


حمایت هم‌تیمی‌ها از امباپه؛ دست از سر کیلیان بردارید!


ورزش 3/وسلی فوفانا و متئو گوئندوزی، دو بازیکن تیم ملی فرانسه، از رسانه‌ها درخواست می‌کنند که زیاد به حواشی پیرامون کیلیان امباپه دامن نزنند.
 وسلی فوفانا و متئو گوئندوزی عصر امروز در یک کنفرانس مطبوعاتی، در مورد حواشی سفر کیلیان امباپه به استکهلم سوئد نپرداختند و از این بازیکن در مقابل انتقادات حمایت کردند.
فوفانا در حمایت از کاپیتان غایب فرانسه برای بازی‌های بلژیک و رژیم صهیونسیتی در لیگ ملت‌های اروپا گفت: "در این مورد حرفی نزدیم. بله، هر کس در اوقات فراغت خود می‌‌تواند هر کاری که می‌خواهد را انجام دهد. من در مورد این داستان چیزی نشنیدم. کیلیان آنچه را که می‌خواهد انجام می‌دهد، او پسر بالغی است، او حرفه‌اش را آنطور که صلاح می‌داند مدیریت می‌کند، او یک بازیکن حرفه‌ای و بزرگ است. هیچ چیز دیگری برای گفتن از جانب من وجود ندارد."
متئو گوئندوزی که چند دقیقه پس از فوفانا در سالن نشست خبری حضور یافت در این باره صحبت کرد.
بازیکن سابق مارسی در پاسخ به این سوال که نظرش در مورد این سفر چیست، گفت: "با توجه به تمام کارهایی که او برای تیم ملی فوتبال انجام داده، این سوال نباید مطرح شود. ما هیچ شکی در مورد کیلیان نداریم. قبل از بازی دوباره با او تلفنی صحبت کردیم. ما پیام‌هایی از او دریافت کرده‌ایم. او کسی است که به ما و تیم ملی فرانسه وابسته است."
گوئندوزی در حمایت از هم‌تیمی‌اش ادامه داد: "او صددرصد آماده نیست، همه ما این را می‌دانیم. همه ما از اینکه او در این دو بازی کنار ما نبود، ناراحت شدیم اما دلایلی وجود دارد، چون او کاملا آماده نیست و همه ما این را می‌دانیم. هیچ شکی در مورد تمایل کیلیان برای بازی با تیم ملی وجود ندارد. او بازیکنی است که کشورش را دوست دارد، این تیم را دوست دارد و به ما کمک خواهد کرد تا آن را به بالاترین سطح برگردانیم."
از گوئندوزی درباره دامن زدن به حواشی سفر امباپه در رسانه‌ها سوال شد و گفت: "ما باید از صحبت بیش از حد در مورد امباپه دست برداریم. همه ما می‌دانیم که شما رسانه‌ها با این کار زندگی می‌کنید و هر روز در مورد او صحبت می‌کنید."
همچنین وسلی فوفانا در این مورد گفت: "آیا ما بیش از حد از امباپه استفاده می‌کنیم؟ من نمی‌دانم. او بازیکن بزرگ فرانسه است، طبیعی است که رسانه‌ها زیاد به او بپردازند. فکر می‌کنم هر از گاهی کمی زیاده‌روی می‌کنید."
 


پربیننده ترین


سایر اخبار مرتبط