یک‌شنبه 22 مهر 1403 - 00:52

کد خبر 661034

شنبه 21 مهر 1403 - 20:48:01


پایش بیمه‌ای رانندگان تاکسی در سنندج


ایسنا/ رئیس سازمان حمل‌ونقل بار و مسافر شهرداری سنندج گفت: با حذف افراد غیرمشمول ۴۳۰ راننده تاکسی در سنندج تا پایان ماه جاری بیمه می‌شوند.

حمید خضری، رئیس سازمان حمل‌ونقل بار و مسافر شهرداری سنندج اظهار کرد: طرح پایش بیمه رانندگان تاکسی در سنندج به عنوان یک اولویت‌ مهم طی دو سال اخیر در این سازمان دنبال شد.

رئیس سازمان حمل‌ونقل بار و مسافر شهرداری سنندج تصریح کرد: براساس پایش‌هایی که صورت گرفت ۴۳۰ نفر از افرادی که راننده تاکسی نبودند ولی از خدمات بیمه این صنف استفاده می‌کردند شناسایی، حذف و در نهایت ۴۳۰ نفر راننده تاکسی جایگزین آنها شد.

خضری با بیان اینکه بیمه تامین اجتماعی۳۰ نفر از این افراد برقرار و تا پایان ماه کل ۴۳۰ نفر به جامعه بیمه شده استان اضافه می‌شوند، گفت: ۲۳۰ بیمه شده تاکسی دیگر هم که بعضا وکیل، طلا فروش و در سایر صنف‌ها مشغول به کار هستند ولی تحت عنوان راننده تاکسی بیمه شده‌اند شناسایی و حذف شده‌اند و به زودی ۲۳۰ راننده تاکسی جایگزین آنها می‌شود.

وی گفت: پیش‌بینی می‌کنیم تا پایان امسال براساس برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته همه رانندگان تاکسی شهر سنندج از خدمات بیمه تأمین اجتماعی بهره‌مند شوند.

وی تصریح کرد: این اقدامات در راستای حمایت از جامعه رانندگان خدوم در سطح شهر انجام و امیدواریم زمینه را برای خدمات‌رسانی هرچه بیشتر به شهروندان با ایجاد انگیزه در بین رانندگان تاکسی فراهم کند.


پربیننده ترین


سایر اخبار مرتبط