یک‌شنبه 22 مهر 1403 - 00:51

کد خبر 661036

شنبه 21 مهر 1403 - 20:50:07


سه هیچ، استقلال آماده بازی با ذوب آهن


ورزش 3/دیدار دوستانه استقلال و چادرملو با اتفاقات و حواشی همراه بود.
دیدار دوستانه استقلال و چادرملو اردکان با حواشی و اتفاقات جالبی همراه بود و در این بازی دوستانه به غیر از سه گلی که استقلال به ثمر رساند اخراج رافائل سیلوا و مصدومیت سامان فلاح از نکاتی بود که ترکیب استقلال را در این دیدار دوستانه هم تحت تاثیر قرار داد، این مسابقه با هماهنگی کادر فنی دو تیم در سه تایم 30 دقیقه‌ای برگزار شد.
دو تیم در این مسابقه با ترکیب کامل به میدان رفتند و استقلال به غیر از بازیکنان ملی‌پوش و مصدوم خود تمام ستاره‌هایش را در ترکیب ابتدایی قرار داد.
* رامین رضاییان در این دیدار دوستانه در هر سه تایم حضور کامل داشت و از زمین بازی خارج نشد تا 90 دقیقه در زمین حضور داشته باشد.

* در جریان این مسابقه رافائل سیلوا به دلیل برخوردی که با علاالدین دالی داشت از زمین مسابقه اخراج شد اما با هماهنگی مربیان دو تیم یک بازیکن جانشین او شد تا دو تیم همچنان با یازده بازیکن به کار خود ادامه دهند.
* پیش از این صحنه هم درگیری بین محمد پاپی و بلانکو ایجاد شد که با دخالت دیگر بازیکنان سریع خاتمه پیدا کرد، بلانکو در حالی که پاپی روی زمین افتاده بود توپ را شوت کرد که به بدن این بازیکن خورد و همین مسئله برای لحظاتی مهاجم چادرملو را عصبی کرد.
* محمدرضا خالدآبادی در غیاب حسین حسینی در ترکیب اصلی این تیم حضور داشت و در وقت سوم استقلال یک گلر جوان را به جای او وارد زمین کرد.

* گل‌های استقلال در این بازی توسط رضاییان، آرمان رمضانی و امیرعلی صادقی به ثمر رسید، رامین رضاییان اولین گل این تیم را از روی نقطه پنالتی به ثمر رساند.

آرمان رمضانی در موقعیتی تک به تک با چرخش ناگهانی دروازه حجت صدقی را باز کرد و دومین گل را وارد دروازه چادرملو کرد.

امیرعلی صادقی پاس کات بک رامین رضاییان را به زیبایی به زیر طاق دروازه چادرملو کوبید، این بازیکن تخصص بالایی در دیدار دوستانه دارد و در اکثر مسابقات اخیر دوستانه این تیم گلزنی کرده است.

* در وقت سوم این دیدار دوستانه سعید اخباری بازیکنان جوان خود را به میدان فرستاد و در نقطه مقابل سهراب بختیاری زاده هم بازیکنان جوان خود را در ترکیب قرار داد.
* رامین رضاییان برخورد گرمی با حنیف عمران زاده داشت و پیش از شروع مسابقه یکدیگر را در آغوش کشیدند.

* احمد شهریاری پیش از شروع مسابقه در زمین شماره دو ورزشگاه آزادی حضور داشت و فرشید سمیعی بعد از گذشت نیم ساعت از این دیدار در محل حاضر شد و عملکرد تیم را از نزدیک تماشا کردند.


پربیننده ترین


سایر اخبار مرتبط