سه‌شنبه 24 مهر 1403 - 09:48

کد خبر 663614

سه‌شنبه 24 مهر 1403 - 07:55:58


مراسم بزرگداشت شهدای مقاومت در یزد برگزار شد


ایرنا/ مراسم بزرگداشت شهدای مقاومت، دوشنبه شب با حضور اقشار مختلف مردم در محله قاسم‌آباد جدید شهرحمیدیا یزد برگزار شد.

در این مراسم معنوی، حجت‌الاسلام مهدی دادآفرین، رئیس اداره تبلغات اسلامی یزد، یاد و خاطره شهیدان انقلاب اسلامی و جبهه مقاومت را گرامی داشت و اظهار کرد: فرهنگ ایثار و مقاومت رمز و راز اقتدار اسلام و مسلمین و عامل شکست اهداف استکبار جهانی است.

وی به توطئه‌های دشمنان علیه نظام اسلامی در ابعاد مختلف اشاره و ادامه داد: برگزاری یادواره‌های شهیدان و ترویج ارزش‌های معنوی نقشی مهم و اثربخش در خنثی سازی اهداف دشمنان دارد.

این مسئول به مقاومت مردم فلسطین و غزه مقابل جنایات غاصبان صهیونیستی و همچنین به نقش شهدای جبهه مقاومت در شکست اهداف نظامی استکبار در منطقه اشاره و تبیین رشادت‌ها و ایثار رزمندگان اسلام را یک رسالت مهم دینی و انقلابی ذکر کرد.

دادآفرین همچنین در ادامه یاد و خاطره سردار دل‌ها شهید حاج قاسم سلیمانی و سایر شهیدان جبهه مقاومت را گرامی داشت و یادآور شد: باید نسل جوان را در جهاد تبیین بیش از گذشته در جریان اهداف دشمنان قرار دهیم و روحیه مقاومت و ایثار در جامعه و بین آینده سازان تقویت شود.

وی همچنین به موضوع خانواده و ازدواج پرداخت که باید زمینه تحقق آسان آن بر اساس آموزه‌های دینی و سفارشات مکتب حیاتبخش اسلام در جامعه تقویت و شاهد گسترش آن باشیم.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی یزد به نقش رهبری و ولایت فقیه در راس نظام اسلامی به عنوان رکن رکین و شاکله محوری انقلاب اسلامی اشاره و از همه مردم و مسئولان خواست با روحیه ولایتمداری و انقلابی و جهادی برای خدمت به کشور تلاش کنند.

قرائت زیارت عاشورا، مداحی و برپایی نمایشگاه عکس شهدا از دیگر بخش‌های این مراسم بود.

استان یزد چهار هزار شهید تقدیم انقلاب اسلامی کرده است.


پربیننده ترین


سایر اخبار مرتبط