سه‌شنبه 24 مهر 1403 - 15:46

کد خبر 663991

سه‌شنبه 24 مهر 1403 - 11:45:22


وحشت روزنامه قطری از طارمی و آزمون


ورزش 3/روزنامه قطری از دو مهاجم کلیدی تیم ملی به عنوان خطرناک‌ترین سلاح‌های ایران نام برد.
بدون شک در بازی حساس امشب ایران و قطر، نگاه ها به سردار آزمون و مهدی طارمی خواهد بود. دو مهاجم اصلی و کلیدی تیم ملی که امید اصلی گلزنی برابر قهرمان آسیا به شمار می روند.
در همین خصوص، روزنامه الوطن در گزارشی پیرامون بازی امشب، از سردار آزمون و مهدی طارمی، بازیکنان شباب الاهلی و اینتر، به عنوان خطرناک‌ترین سلاح‌های ایران نام برده است. در این گزارش آمده است:
دفاع قطر با چالشی جدی برای مقابله با قدرت حمله تیم ایران روبرو خواهد بود، زیرا تیم ملی ایران دارای مهره‌های تهاجمی قدرتمندی است. مهدی طارمی، مهاجم اینتر میلان، و سردار آزمون، بازیکن سابق بایر لورکوزن که به شباب الاهلی امارات پیوسته، به همراه علیرضا جهانبخش، بازیکن جنوای ایتالیا، از اصلی‌ترین تهدیدهای خط حمله ایران هستند.
این قدرت تهاجمی تیم ایران می‌تواند مارکز لوپز، مربی قطر، را به بازگشت به سبک بازی اولیه‌اش با ۵ مدافع و اضافه کردن طارق سلمان به لوکاس و خوخی ترغیب کند، همان سبکی که در دو بازی اول مقابل امارات و کره شمالی استفاده کرده بود.
در این صورت، لوپز احتمالاً تعداد مهاجمان را از سه به دو کاهش داده و بر روی اکرم عفیف و معز علی تمرکز خواهد کرد. در این ترکیب ۵-۳-۲، احتمالاً ادمیلسون جونیور از ترکیب اصلی خارج خواهد شد.


پربیننده ترین


سایر اخبار مرتبط