سه‌شنبه 24 مهر 1403 - 17:53

کد خبر 664333

سه‌شنبه 24 مهر 1403 - 15:33:29


مدیرکل صداوسیمای استان البرز منصوب شد


صدا و سیما/ رئیس سازمان صداوسیما در حکمی مهدی کریمی زارچی را به سمت مدیرکل صداوسیمای البرز منصوب کرد.

پیمان جبلی، رئیس سازمان صداوسیمای جمهوری اسلامی ایران در حکمی مهدی کریمی زارچی را به سمت مدیرکل صداوسیمای البرز منصوب کرد.
مهدی کریمی زارچی پیش از این به مدت قریب پنج سال قائم مقام شبکه پنج (تهران) سیما بوده است.
مهدی کریمی در این سال‌ها همچنین در کنار قائم مقامی‌شبکه پنج، مدیر «گروه تهران و شهروندی»، مدیر «گروه اجتماعی» و مدیر «گروه خانواده و کودک» شبکه تهران نیز بوده است. سرپرست «گروه کودک ونوجوان» شبکه جهانی الکوثر یکی دیگر از مسئولیت‌های او در مدت اخیر بوده است.
کریمی زارچی کار خود را در سازمان صدا و سیما از سال ۸۰ در مرکز طرح و برنامه آغاز کرد. وی از سال ۸۲ در مرکز نظارت و ارزیابی صداوسیما در سمت‌های دبیر هیئت‌های تخلفات برنامه‌ای سازمان و مدیر نظارت سیما ادامه فعالیت داد و در سال ۹۰ به معاونت سیما و شبکه دو منتقل شد. مدیر «گروه فیلم‌های تلویزیونی»، مدیر «گروه فرهنگ و تاریخ»، مدیر «طرح و برنامه» شبکه دو، دبیر شورا‌های «عفاف و حجاب»، «خانواده» و «کودک و نوجوان» سیما، دبیر شورا‌های «راهبردی» و «اندیشه ورزی» شبکه دو، از مسئولیت‌های کریمی در دهه ۸۰ و ۹۰ بوده است.
حضور فعال در جمع فعالان جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی و برقراری ارتباط و اتصال و همکاری و هماهنگی فعالان فرهنگی هنری کشور با راه‌اندازی گروه‌های «حلقه وصل» در فضای مجازی یکی دیگر از اقدامات مؤثر او بوده است. مهدی کریمی زارچی متولد ۵۶ و فارغ‌التحصیل کارشناسی ارشد فلسفه و کلام از دانشگاه امام صادق(ع) است.


پربیننده ترین


سایر اخبار مرتبط