سه‌شنبه 24 مهر 1403 - 17:57

کد خبر 664330

سه‌شنبه 24 مهر 1403 - 15:31:08


بازی ترسناکی که برای Wii U معرفی شده بود، بعد از یک دهه برای نینتندو سوییچ منتشر می‌شود


زومجی/ بازی ترسناک Forgotten Memories که بعد از معرفی برای کنسول Wii U هیچوقت منتشر نشده بود، حالا به صورت ریمستر برای نینتندو سوییچ در راه است.

در سال ۲۰۱۳ بود که یک بازی ترسناک به نام Forgotten Memories برای کنسول نینتندو Wii U معرفی شد. البته این بازی هیچ وقت به عرضه‌ی نهایی نرسید و درست مثل نامی که برای آن انتخاب شده بود، به خاطرات فراموش شده پیوست. حالا خبر رسیده که این بازی بالاخره قرار است برای نینتندو سوییچ منتشر شود.

هرچند که بعد از گذشت بیش از یک دهه، نینتندو پشتیبانی از کنسول Wii U را متوقف کرده است و این بازی فقط باید روی پلتفرم فعلی این شرکت عرضه شود. از طرفی باتوجه به قدیمی شدن سبک ساخت و جلوه‌های گرافیکی بازی، قرار است Forgotten Memories به صورت یک نسخه‌ی ریمستر شده به دست مخاطبان خود برسد.

براساس گزارش وبسایت Thegamer، بازی Forgotten Memories Remastered فعلا برای نینتندو سوییچ برنامه ریزی شده است. اما در صورت تأخیر در زمان عرضه، ممکن است برای سوییچ 2 منتشر شود.

با توجه به کامنت‌هایی که تریلر معرفی این بازی در یوتیوب دریافت کرده است، به نظر می‌رسد که اتفاقا افراد زیادی منتظر عرضه‌ی این بازی برای Wii U بودند. یکی از طرفداران در اینباره می‌نویسد: «من سال‌های سال منتظر این بازی بودم. امیدوارم نسخه‌ی فیزیکی آن برای سوییچ منتشر شود.»

لازم به ذکر است که براساس اعلام توسعه دهندگان این بازی در استودیوی Psychose Interactive، عرضه نسخه‌ی فیزیکی Forgotten Memories Remastered نیز برنامه ریزی شده است. ضمن این که این بازی قرار است در سه ماهه نخست سال ۲۰۲۵ یک DLC هم دریافت کند.

معمولا وقتی گیمرها چندین سال منتظر عرضه‌ی یک بازی می‌مانند، نتیجه‌ی نهایی کمی ناامیدکننده و پایین‌تر از حد انتظارات می‌شود. مثلا بازی Duke Nukem Forever یکی از این قبیل آثار بود. حالا باید دید که این بازی حداقل قادر به ارائه وعده‌هایی که در زمان معرفی نسخه اورجینال آن داده شده بود، خواهد بود یا این شرایط به شکل دیگری رقم خواهد خورد.

در پایان نظرات خود را در اینباره با ما و سایر کاربران در میان بگذارید.


پربیننده ترین


سایر اخبار مرتبط