سه‌شنبه 24 مهر 1403 - 18:00

کد خبر 664355

سه‌شنبه 24 مهر 1403 - 15:51:46


فرمانداران کوهدشت و ازنا معرفی شدند


ایرنا/ با حکم ابوطالب شفقت استاندار لرستان، "حسین ابراهیمی" به فرمانداری کوهدشت و حبیب اله عسکری به فرمانداری ازنا منصوب شدند.

حسین ابراهیمی، از کارمندان وزارت کشور و معاون برنامه ریزی و هماهنگی امور عمرانی فرمانداری این شهرستان بوده و دارای مدرک کارشناسی ارشد است.
ابراهیمی همچنین به مدت ۱۰ سال دبیر شورای تامین شهرستان کوهدشت بوده و در دولت دهم نیز سابقه معاونت فرمانداری را در کارنامه خود دارد.
"محمد مرادی کفراج" فرماندار قبلی کوهدشت در ۲۵ اردیبهشت ماه سال ۱۴۰۱ از سوی زیویار استاندار وقت لرستان به عنوان فرماندار کوهدشت منصوب شد که اهل شهرستان دلفان و کارشناس ارشد امنیت ملی مرکز مطالعات امنیت ملی پایدار بود که سابقه عضویت در کارگروه طرح شوراهای پیشرفت استان ها در وزارت کشور، کارگروه رصد و پایش رسانه ای در امور بین الملل نایب رییس مجلس شورای اسلامی و مدیریت کارگروه تدوین آمایش سرزمینی استان‌های کشور را در کارنامه خود داشت.
شهرستان کوهدشت با جمعیت بیش از ۱۶۶ هزار نفر، چهارمین شهرستان پرجمعیت استان لرستان پس از خرم‌آباد، بروجرد و دورود است.
پایان ماموریت فاتحی در فرمانداری ازنا / عسکری سرپرست شد
همچنین با اتمام ماموریت "محمدرضا فاتحی" فرماندار ازنا، استاندار لرستان "حبیب اله عسگری" را به عنوان فرماندار جدید این شهرستان منصوب کرد.
فاتحی از نیروهای وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و اهل اصفهان بود که از تاریخ ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۱ تاکنون این سمت را عهده دار بود.
"حبیب اله عسگری" با مدرک کارشناسی ارشد پیش از این بمدت ۲ سال به عنوان معاون برنامه ریزی فرمانداری ازنا فعالیت داشت. عسگری سوابقی همچون مدیریت اداره پست و بخشداری را در کارنامه خود دارد.
مراسم معارفه فرماندار ازنا نیز روز چهارشنبه در فرمانداری این شهرستان با حضور سیروس ابراهیمی معاون استاندار لرستان برگزار می گردد.


پربیننده ترین


سایر اخبار مرتبط