سه‌شنبه 24 مهر 1403 - 20:44

کد خبر 664498

سه‌شنبه 24 مهر 1403 - 18:32:29


وزش باد شدید اصفهان را دربر می‌گیرد


مهر/ رئیس مرکز پیش‌بینی و مخاطرات جوی اداره‌کل هواشناسی اصفهان گفت: وزش باد شدید از روز پنجشنبه تا شنبه هفته آینده به ویژه مناطق غرب و جنوب استان را در بر می‌گیرد.

لیلا امینی، رئیس مرکز پیش‌بینی و مخاطرات جوی اداره‌کل هواشناسی اصفهان با اشاره به اینکه تا پایان هفته جاری جوی به نسبت پایدار در سطح استان اصفهان پیش‌بینی می‌شود، اظهار داشت: طی این مدت آسمان بیشتر مناطق استان صاف و در ساعات بعد از ظهر در برخی مناطق قسمتی ابری خواهد بود.

وی ادامه داد: در روزهای پنجشنبه تا شنبه در ساعات بعدازظهر به ویژه در غرب و جنوب استان وزش باد به نسبت شدید تا شدید پیش‌بینی می‌شود و در مناطق نیمه شرقی احتمال خیزش گرد و خاک موقتی نیز وجود دارد.

به گفته رئیس مرکز پیش‌بینی و مخاطرات جوی اداره کل هواشناسی اصفهان، شدت وزش باد در روز شنبه ۲۸ مهر ماه خواهد بود.

امینی با بیان اینکه دمای استان تا اوایل هفته آینده روند کاهش جزئی خواهد داشت، گفت: خور و بیابانک با بیشینه دمای ۳۵ درجه سلسیوس بالای صفر و بویین میاندشت با کمینه دمای چهار درجه سلسیوس بالای صفر به ترتیب گرم‌ترین و خنک‌ترین مناطق استان پیش‌بینی می‌شود.

به گفته وی، بیشینه دمای کلانشهر اصفهان در گرم‌ترین ساعات امروز به ۳۱ درجه سلسیوس بالای صفر و کمینه دمای آن بامداد فردا به ۱۲ درجه سلسیوس بالای صفر می‌رسد.


پربیننده ترین


سایر اخبار مرتبط