چهارشنبه 25 مهر 1403 - 13:54

کد خبر 665206

چهارشنبه 25 مهر 1403 - 12:50:00


آیت‌الله جزایری: مردم خوزستان در کمک به غزه و لبنان کوتاهی نکنند


مهر/ زعیم حوزه های علمیه خوزستان گفت: بنده از خواهران و برادران استدعا دارم که راستای کمک به مردم غزه و لبنان کوتاهی نکنند و تمام همت خودشان را به کار گیرند تا ما به پیروزی برسیم.

آیت الله سید محمدعلی موسوی جزایری، زعیم حوزه های علمیه خوزستان در خصوص دعوت از مردم خوزستان برای مشارکت در رزمایش ایران همدل ۴، گفت: سیل جنایات درد منشانه صهیونیست جنایتکار نسبت به خواهران و برادران مسلمان ما به حدی رسیده که اصلاً قابل تحمل نیست و وجدان هر شخصی به درد می‌آید.

زعیم حوزه‌های علمیه خوزستان با بیان اینکه ما نیز احساس مسئولیت می‌کنیم و باید در این راستا حرکت کنیم، تصریح کرد: حرکت چند نوع است؛ یک حرکت نظامی و حرکت حداقلی دیگر کمک رسانی اقتصادی است. مقام معظم رهبری و آیت الله سیستانی نیز امر فرمودند که مردم تمام امکاناتشان را بسیج کنند.

وی اضافه کرد: این یک مساله روشن است، لذا بنده از خواهران و برادران استدعا دارم که در این راستا کوتاهی نکنند، تمام همت خودشان را به کار گیرند تا ان شاءالله ما به پیروزی برسیم.

آیت الله موسوی جزایری با اعلام اینکه امیدوار هستیم که پیروز می‌شویم، عنوان کرد: این اتفاق شرط دارد و شرط عمده آن این است که به میدان بیاییم. از همه خواهران و برادران، مؤمنین و مومنات درخواست دارم که در این رابطه تمام توان خود را به کار گیرند.

به گفته زعیم حوزه‌های علمیه خوزستان، مراجع نیز فرمودند که برای کمک از نظر سهم امام مانعی ندارد و نظیر حقیر هم این است.


پربیننده ترین


سایر اخبار مرتبط