شنبه 28 مهر 1403 - 18:08

کد خبر 668188

شنبه 28 مهر 1403 - 13:03:47


شهسواری: این بار از پرسپولیس امتیاز می‌خواهیم


ورزش 3/مربی شمس آذر با اشاره به شرایط تیمش از انگیزه آنها برای کسب امتیاز از جدال با پرسپولیس در بازی بعدی‌شان خبر می‌دهد.
شمس آذر با از دست دادن فرصت‌های خود مقابل هوادار تهران در نهایت به تساوی خانگی مقابل این حریف رضایت داد. اکنون شاگردان سعید دقیقی خود را مهیای جدال با پرسپولیس می‌کنند و امیدوارند برخلاف فصل گذشته که طی دو بازی رفت و برگشت مقابل این حریف امتیاز از دست دادند، این بار شرایط متفاوتی را تجربه کنند. مرتضی شهسواری، مربی شمس آذر، درباره روند این تیم اینطور توضیح می‌دهد: بعد از پیروزی خوبی که مقابل مس در رفسنجان کسب کردیم، شرایط بهتر شد و با انگیزه کسب دوباره پیروزی این بار در خانه مقابل هوادار تهران قرار گرفتیم. موقعیت‌های خوبی مقابل حریف داشتیم که متاسفانه به نتیجه نرسید و در نهایت با گلی که دریافت کردیم به تساوی رسیدیم.
وی ادامه داد: اگر فرصت‌سوزی نمی‌کردیم و بدشانس نبودیم قطعا کسب پیروزی دور از دسترس نبود. با این حال باید خودمان را مهیای بازی بعدی کنیم و مسیرمان را ادامه دهیم. بازی سختی پیش‌روی ما خواهد بود اما با امیدواری و انگیزه زیادی خودمان را مهیای آن خواهیم کرد و هیچ غیرممکنی در فوتبال وجود ندارد.
شهسواری که از مربیان بومی شمس آذر محسوب می‌شود و کار را از کاسپین قزوین استارت زده، درباره این موضوع که آنها در فصل گذشته علی‌رغم نتایج درخشان مقابل مدعیان برابر پرسپولیس نتوانستند به نتیجه دلخواه برسند گفت: پرسپولیس تیم قدرتمندی است  و فصل گذشته نیز موفق به کسب قهرمانی شد. با این حال شرایط فنی ما در دو بازی مقابل این تیم کاملا مشخص است و کاملا آنها را تحت تاثیر و فشار قرار دادیم و باعث شد تا کادرفنی این تیم نیز به آن اذعان کند. می‌توانستیم به نتیجه برسیم اما بدشانس هم بودیم.
وی در پایان گفت: همان‌طور که گفتم در فوتبال هیچ غیرممکنی وجود ندارد. ما تغییرات زیادی داشتیم و تیم رفته رفته شکل دلخواه کادرفنی و آقای دقیقی را می‌گیرد و مطمئن باشید برای کسب امتیاز مقابل پرسپولیس قرار خواهیم گرفت. تمام تمرکز ما طی روزهای باقی مانده تا این بازی همین خواهد بود و تلاش می‌کنیم به نتیجه مطلوبی دست پیدا کنیم.


پربیننده ترین


سایر اخبار مرتبط