شنبه 28 مهر 1403 - 18:12

کد خبر 668295

شنبه 28 مهر 1403 - 14:00:24


انسداد مرزهای شمال شرق ایران با افغانستان در ۳ سال انجام می شود


مهر/ فرمانده قرارگاه منطقه‌ای نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران در شمال شرق کشور گفت: طرح انسداد مرزهای شمال شرق کشور با افغانستان در مدت زمان سه سال انجام می شود.

امیر سرتیپ دوم ستاد سیروس امان اللهی، فرمانده قرارگاه منطقه‌ای نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران در شمال شرق کشور اظهار کرد: طرح انسداد مرزهای شمال شرق کشور با افغانستان با تلاش و توان گروه‌های مهندسی نیروی زمینی ارتش در مدت زمان سه سال انجام خواهد شد.

فرمانده قرارگاه منطقه‌ای نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران در شمال شرق کشور بیان کرد: طول این طرح راهبردی و مهم در نوار مرزی مشترک استان خراسان رضوی با کشور افغانستان ۳۰۰ کیلومتر است و چهار گروه مهندسی ۴۴۴، ۴۳۳، ۴۱۱ و ۴۵۵ نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران در نوار مرزی این کشور همسایه شرقی مشغول اجرای مراحل مختلف این طرح بزرگ هستند.

وی ادامه داد: با همت همه نیروهای مهندسی و دستگاه‌های متولی، در بازه زمانی گذشته از اجرای این طرح، مراحل انجام آن در بخش‌های مختلف، پیشرفت فیزیکی خوبی داشته و زیرساخت‌های لازم برای ادامه و سرعت بخشیدن به آن در این نقطه از کشور نیز با استفاده از توان و ظرفیت‌های منطقه‌ای و محلی فراهم شده است.


پربیننده ترین


سایر اخبار مرتبط