شنبه 28 مهر 1403 - 21:11

کد خبر 668503

شنبه 28 مهر 1403 - 16:44:00


ظریف: به مردم خیلی بدهکاریم


ایسنا/ معاون راهبردی رئیس جمهور گفت: به مردم خیلی بدهکاریم. مردم برای مشکلات راه‌حل‌ها دارند، مشکلات را می‌دانند و باید طرف مشورت ما باشند. نباید منتظر دستور تهران باشیم. دستور از مردم می‌رسد. آن‌ها هستند که ما را سرپا نگه داشته‌اند. اگر آن‌ها را باور کنیم به راه حل می‌رسیم، مردم لایق بهتر از این‌ها هستند.

محمدجواد ظریف در مراسم تودیع و معارفه استاندار اصفهان که امروز شنبه، ۲۸ مهرماه در سالن نگین اصفهان برگزار شد، اظهار کرد: مردم استان اصفهان حق زیادی به گردن همه ما دارند و حق دارند به آن‌ها خدمت کنیم. ما صاحب اختیار آن‌ها نیستیم و این مردم هستند که در تمام ۴۵ سال گذشته ایستادگی کرده‌اند، اما از کشور و انقلابشان روی برنگردانده و در تمام هجوم‌ها از کشورشان دفاع کرده‌اند.
معاون راهبردی رئیس جمهور بیان کرد: امیدواریم انتخاب آقای جمالی‌نژاد سبب وفاق در استان اصفهان باشد. امروز بزرگان جبهه اصلاحات و اصول‌گرایان اصفهان را در جلسه می‌بینم. همه ما در یک کشتی هستیم و مشکلاتی چون معیشت، آب، آلودگی هوا برای همه ما وجود دارد. با این وفاق به همه چیز خواهیم رسید، «آری به اتفاق جهان می‌توان گرفت».
ظریف ادامه داد: در این روزگار چاره‌ای جز حل مشکلات در کنار هم نداریم. نه تنها اصفهان، بلکه در کنار هم با خوزستان، چهارمحال و تمام کشور. مشکل آب؛ مشکل کل کشور است. با استفاده از همه اقشار مردم اصفهان و مدیران جوان کشور که روح تازه‌ای به استان و کشور می‌دهند، موفق می‌شویم.
وی افزود: از زحمات آقای مرتضوی قدردانی و برای مردم اصفهان روزگاران بهتری را از خداوند مسئلت می‌کنم.



پربیننده ترین


سایر اخبار مرتبط