شنبه 28 مهر 1403 - 21:12

کد خبر 68189

پنج‌شنبه 04 خرداد 1402 - 11:00:00


تاریخ عرضه Marvel’s Spider-Man 2 به زودی اعلام خواهد شد


گیم فا/ پس از نمایش گیم‌پلی Marvel’s Spider-Man 2 در جریان PlayStation Showcase، استودیوی Insomniac Games اطلاعاتی بیشتری را در مورد این انحصاری مورد انتظار پلی استیشن ۵ به اشتراک گذاشته است.

       
استودیوی Insomniac Gams به تازگی در قالب یک پست در بلاگ پلی استیشن به صحبت در مورد Marvel’s Spider-Man 2 پرداخته است. این استودیو منطقه East River در Queens را به عنوان یکی از مناطق جدیدی که بازیکن به آن سفر خواهد کرد تایید کرده است. هم‌چنین توانایی‌ها و گجت‌های جدید، درخت‌های مهارت تکی و مشترک، صوت سه-بعدی و پشتیبانی از دوال‌سنس هم برای این بازی تایید شده‌اند.

دکمه L1 ظاهرا برای قدرت‌های Symbiote جدید Spider-Man هستند. شما هم‌چنین می‌توانید جاخالی دهید، اما دفع برخی حملات نیازمند Parry هستند. انیمیشن‌های مبارزه و اکشن جدید هم به بازی اضافه شده‌اند تا شاهد Spider-Man بی‌فکرتری باشیم. Insomniac گفته که هم‌چنین قرار است شاهد پرداخت رابطه شخصی Peter با Symbiote و نحوه تاثیرگذاری آن روی روابط شخصی‌اش باشیم.


یکی دیگر از توانایی‌های جدید Web Wings نام دارند که به Peter یا Miles اجازه پرواز در شهر را می‌دهند. شما حتی می‌توانید از تونل‌های بادی برای افزایش سرعت خود استفاده کنید. SSD سریع پلی استیشن ۵ هم اجازه استریم داده‌ها را خواهد داد. چه بازیکنان مشتاق به استفاده از مبارزه یا مخفی‌کاری باشند، گجت‌های جدیدی در اختیار آن‌ها قرار گرفته است. برای مثال Web Line به بازیکن اجازه خواهد داد تا یک زیپ‌لاین را خلق کند.

هم‌چنین با استفاده از گجت Web Grabber می‌توانید دو دشمن را به سمت یکدیگر بکشید. Miles هم‌چنین می‌تواند از Chain Lightning برای زنجیر کردن Venom Blast خود به دشمنان نزدیک استفاده کند. هر قهرمان یک درخت مهارت جداگانه خواهد داشت، اما درخت مهارت مشترکی هم برای آن‌ها در نظر گرفته شده و ارتقاهای آن به هر دو Spider-Man اعمال خواهد شد. گجت‌ها هم مشترک هستند و این دو حتی با یکدیگر تمرین هم خواهند کرد.

از نظر گرافیکی هم باید گفت که شاهد سایه‌ها و بازتاب‌های دراماتیک‌تری هستیم. کیفیت بافت‌ها و تراکم ذرات هم افزایش یافته است. Marvel’s Spider-Man دو از فناوری‌های Haptic Feedback و Adaptive Trigger دوال‌سنس و صوت سه-بعدی پلی استیشن ۵ هم پشتیبانی خواهد کرد.

در حالی که تاریخ عرضه نهایی بازی هنوز اعلام نشده، Insomniac امیدوار است که به زودی آن را اعلام کند. در همین حین منتظر اطلاعات بیشتر از نسخه‌های مختلف و پیش-خرید بازی بمانید. بازی Marvel’s Spider-Man 2 در حال حاضر برای پلی استیشن ۵ در دست توسعه است.


پربیننده ترین


سایر اخبار مرتبط