دوشنبه 02 مهر 1403 - 10:53

کد خبر 79134

شنبه 13 خرداد 1402 - 17:23:20


لوران بلان مربی لیون می‌ماند


ورزش 3/به دنبال یک فصل ناامید کننده دیگر که باعث شد لیون بار دیگر از حضور در رقابت‌های اروپایی باز بماند، جان تکستور رییس جدید باشگاه قصد دارد در همه سطوح باشگاه تغییر ایجاد کند تا لیون دوباره به کورس قهرمانی برگردد و سهمیه مسابقات اروپایی را بگیرد.
تکستور آمریکایی که فصل قبل از طریق شرکت "ایگل فوتبال" بخش عمده سهام لیون را خریده بود، یک ماه پیش ژان میشل اولاس، رییس باسابقه باشگاه را برکنار کرد و خودش ریاست باشگاه را در دست گرفت. هدفش هم این است که تیم یا قهرمان شود و یا نایب قهرمان.
او گفت: «لیون باید به لیگ قهرمانان برگردد. از نظر سازمانی، حضور نداشتن در لیگ قهرمانان شکست محسوب می‌شود.» او که مالک باشگاه بوتافوگو در برزیل و مولن‌بیک در بلژیک هم هست، در مصاحبه با

روزنامه ورزشی اکیپ، چاپ فرانسه گفت قصد دارد یک فرانسوی را مسوول تیم استعدادیابی باشگاه و همچنین مسوول تصمیم‌گیری درباره بازیکنان بگذارد و مطمئن نیست که باشگاه مدیر ورزشی لازم داشته باشد.
به این ترتیب، تکستور تایید کرد که برونو شیرو، رییس بخش جذب بازیکن، از تیم لیون می‌رود و در شرکت ایگل فوتبال مشغول به کار خواهد شد. مالک و رییس لیون همچنین تایید کرد که لوران بلان مربی تیم خواهد ماند: «لوران عالی کار کرده. اگر فقط نیمه دوم فصل را در نظر بگیرید، ما صدرنشین هستیم.
می‌خواهیم فصل بعد، منابع بهتری را در اختیار او قرار دهیم. می‌خواهم تیم را با بازیکنان باتجربه‌تر تقویت کنیم، بازیکنانی که اشتیاق برد داشته باشند. ما به بازیکنان بیشتری مثل الکساندر لاکازت احتیاج داریم. ما به چند تا رهبر احتیاج داریم.»



پربیننده ترین


سایر اخبار مرتبط