پنج‌شنبه 29 شهریور 1403 - 20:32

کد خبر 50729

سه‌شنبه 19 اردیبهشت 1402 - 16:05:00


معرفی چانگان CS35 پلاس ، کراس اوور وارداتی سایپا


آخرین خودرو/ چانگان CS35 پلاس اولین خودروی وارداتی است که پس از ممنوعیت چند ساله واردات، از گمرک ترخیص شد و قرار است به زودی به بازار بیاید.
بازار ایران نام چانگان را با کراس اوور CS35 شناخت که در سال های قبل از منوعیت واردات، ابتدا بصورت وارداتی و بعد از آن بصورت مونتاژی توسط سایپا عرضه شد. قرار بود عرضه خودروهای جدید از چانگان در ایران بصورت مونتاژی انجام شود اما پس از کنار رفتن برجام و اعمال تحریم های شدید، چانگان از بازار ایران خداحافظی کرد. حالا با از سرگیری واردات خودرو سایپا قرار است مدل هایی از این نشان چینی را به ایران بیاورد و اولین مدلی که قرار است در سامانه وارداتی ها عرضه شود، چانگان CS35 پلاس خواهد بود.
مشخصات فنی چانگان CS35 پلاس
چانگان CS35 پلاس قرار است با دو تیپ 2 و 3 به بازار بیاید که در هر دو تیپ پیشرانه 1.4 لیتری توربوشارژ TGDi را داریم که توان تولید نهایت قدرت 158 اسب بخار و نهایت گشتاور 260 نیوتن متر را دارد. قدرت از طریق جعبه دنده 7 سرعته دوکلاچه تَر یا WDCT به چرخ های جلو منتقل می شود و مصرف سوخت ترکیبی 6.3 لیتر برای این کراس اوور در هر صد کیلومتر ثبت می شود.
کابین و امکانات چانگان CS35 پلاس
کراس اوور وارداتی سایپا در بازار های هدف به عنوان یک خودروی نسبتا اقصادی به فروش می رسد و به عنوان یک محصول کامپکت امکانات قابل قبولی دارد. در تیپ 3 که به نوعی تیپ فول CS35 پلاس محسوب می شود امکاناتی نظیر صفحه نمایش مالتی مدیا لمسی، دوربین پارک بغل زیر آینه، سنسور و دوربین پارک عقب، شش کیسه هوای ده نقطه ای، تریم چرم مصنوعی، کروز کنترل، اتوهلد، ترمز پارک برقی، چراغ روشنایی روز، سنسور نور، تهویه اتوماتیک، استارت دکمه ای، و... را دارد اما در تیپ 2 سقف پانورامیک حذف می شود و دو کیسه هوا را بجای 6 کیسه هوا داریم. علاوه بر این رینگ ها در تیپ 2 17 اینچی هستند اما در تیپ 3 رینگ های 18 اینچی را داریم و تهویه اتوماتیک و آینه پارک بغل هم در تیپ 2 دیده نمی شوند. 

بر اساس آنچه سایپا می گوید قرار است عرضه چانگان CS35 پلاس در آینده با تیپ 3 (فول آپشن) انجام شود و عرضه تیپ 2 محدود خواهد بود
نویسنده : محمدرضا پاداش

آخرین خودرو را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید : - -  


پربیننده ترین


سایر اخبار مرتبط