دوشنبه 11 تیر 1403 - 00:39

کد خبر 534854

جمعه 08 تیر 1403 - 17:40:11


زنده؛ نقل و انتقالات تابستانی لیگ ایران


ورزش 3/ 48 ساعت از شروع نقل و انتقالات ایران می‌گذرد و در این مدت اتفاقات مهمی به وقوع پیوسته است. با این حال اکنون شنیده‌ها و گمانه‌زنی‌ها از در پیش بودن چند امضای قرارداد مهم در روزهای آینده حکایت می‌دهند که احتمالا تیم‌های مدعی لیگ برتر ایران را تحت تاثیر خود قرار خواهند داد.
پرسپولیس و استقلال بعد از تعیین تکلیف نیمکت، برای خرید و حفظ بازیکنان موردنظر وارد بازار شده‌اند و تراکتور نیز با تغییر تصمیم محمدرضا زنوزی، به سوی چند بمب بزرگ بازار تابستانی پیش می‌رود. البته در این بین باید منتظر ورود تیم‌های فولاد و سپاهان هم بود که به عنوان دو تیم ثروتمند، می‌توانند بازیکنان بزرگ را برای حضور در تیمشان ترغیب کنند.
پوشش زنده خبری:
* نشریه الرایه قطر با انتشار گزارشی به نقل و انتقالات الوکره قطر پرداخت و در خصوص مذاکره این باشگاه برای جذب عبدالکریم حسن نوشت: " اگر الوکره موفق به جذب عبدالکریم حسن، ستاره سابق تیم ملی، شود تا حدودی مشکل مدافع کناری خود را حل کرده است، اما گزارش‌ها حاکی از این است که مذاکره با باشگاه پرسپولیس برای جذب این بازیکن تاکنون به بن بست رسیده است."

* با جذب محمدحسین اسلامی به نظر می‌رسد جواد نکونام انتقام ماجرای از دست رفتن اوستون اورونوف، ستاره ازبک سرخ‌ها که بابت آن حواشی بسیاری ایجاد شد را از باشگاه رقیب گرفته است. البته پرسپولیسی‌ها می‌گویند توافق با اسلامی در کار نبوده و از آنجایی که استقلال پول بیشتری به این بازیکن می‌دهد او به باشگاه رقیب پیوسته است.
* از باشگاه پرسپولیس: در مورد بازیکنانی مثل لیموچی و محبی هم به نظر می‌رسد جذب این نفرات با توجه به مسئله بند فسخ و رقبای قدرتمندی که در بازار نقل و انتقالات وجود دارند اصلا راحت نباشد اگرچه در این مورد تمایل خود بازیکنان کاملا تعیین‌کننده خواهد بود.


* وضعیت لیست بزرگسالان پرسپولیس: مهدی عبدی، احمد گوهری و وحدت حنانوف احتمالا مازاد خواهند شد. ترابی، بیرانوند و اسماعیلی‌فر نیز در مسیر جدایی هستند. احتمال جدایی فرشاد فرجی و علی نعمتی هم وجود دارد. عبدالکریم پیشنهاد قطری گرفته و در مورد گولسیانی هم فعلا خبری در دسترس نیست.
* عبدالکریم حسن که این روزها در قطر حضور دارد، توافق نهایی خود را با الوکره انجام داده است. او با الغرافه هم مذاکره کرد اما در نهایت به جایی نرسید. به هر حال تا زمانی که پرسپولیس به انجام این انتقال رضایت ندهد، او امکان جدایی نخواهد داشت.
* با جدایی دانیال اسماعیلی‌فر و وحدت حنانوف، پرسپولیس دو مدافع راست جذب خواهد کرد. گفته می‌شود مهدی تیکدری یکی از گزینه‌های نقل و انتقالاتی است.


* مهدی ترابی، دانیال اسماعیلی‌فر و علیرضا بیرانوند سه بازیکنی هستند که احتمالا از پرسپولیس به تراکتور خواهند رفت. باشگاه تراکتور با جذب آنها به یکباره صدرنشین پنجره تابستانی خواهد شد.


* باشگاه استقلال توافقات لازم را با محمدحسین اسلامی انجام داده و او احتمالا به این تیم ملحق خواهد شد. اسلامی یکی از بازیکنان جوان و آینده‌دار تیم ذوب آهن بود.
* بر اساس شنیده‌ها، محمدرضا زنوزی هفته آینده بازگشت رسمی خود به تیمداری با تراکتور را اعلام خواهد کرد. این بازگشت با ورود قدرتمندانه تراکتور به بازار تابستانی همراه خواهد شد.


* سروش رفیعی که به یکی از بازیکنان باتجربه و شاخص پرسپولیس تبدیل شده، این روزها در خارج از کشور حضور دارد اما با مدیران باشگاه برای تمدید قراردادش به توافق رسیده و احتمالا بعد از بازگشت، قراردادش را امضا خواهد کرد.


پربیننده ترین


سایر اخبار مرتبط