دوشنبه 11 تیر 1403 - 00:07

کد خبر 534894

جمعه 08 تیر 1403 - 18:13:28


منتجب‌نیا در انتخابات شرکت کرد


ایسنا/ یکی از اعضای موسس حزب اعتماد ملی با حضور در حسینیه ارشاد تهران در انتخابات مشارکت کرد.

رسول منتجب نیا از اعضای موسس حزب اعتماد ملی و عضو سابق مجمع روحانیون مبارز با حضور در حسینیه ارشاد تهران به همراه خانواده خود در چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری شرکت کرد.
رسول منتجب نیا  در حسینیه ارشاد تهران، بیان کرد: شکی نیست که حضور مردم هرچه باشکوه‌تر باشد هم اعتبار و مشروعیت نظام را بالا می‌برد و هم اقتدار و قدرت منتخب را بیشتر می‌کند چه در داخل کشور و چه در خارج از کشور. برعکس هرچه حضور مردم ضعیف‌تر باشد به اعتبار و مشروعیت نظام ضربه وارد خواهد شد و آن منتخب نیز هرچقدر فرد خوبی باشد اما پشت آن خالی است.
وی در ادامه اظهار کرد: بنابراین هرچه مردم فعال‌تر بوده و میزان حضور بالاتر باشد اعتبار کشور ارتقا می یابد. برخی‌ها حرف‌های پوچی زدند که نیاز به حضور اکثریت نیست. یا نمی دانند و یا خود را به نادانی می‌زنند. وقتی مردم من یا شما را انتخاب نکنند دست ما خالی می‌شود. متاسفانه تفکری در بین عده معدودی شکل گرفته است و می‌گویند ما پشت میز بنشینیم کافی است و رای هم ندادند اشکال ندارد. 
این سیاستمدار اصلاح طلب در ادامه تصریح کرد: مشارکت بالای مردم این پیام را به دنیا می دهد که مردم این نظام را می خواهند؛ لذا هم در داخل و هم در بعد بین الملل حضور گسترده مردم بسیار موثر است. من احساس می کنم درصد زیادی از افرادی که می گفتند رای آنان خاموش یا خاکستری است، بیدار شده و به صحنه آمده‌اند. بنده تصور می‌کنم ظرف دو ساعت آینده حضور مردم در پای صندوق‌های رای بیشتر شود. 
وی در ادامه تاکید کرد: امیدواریم شایسته‌ترین فرد انتخاب شود و نیازی به مرحله دوم نباشد. 


پربیننده ترین


سایر اخبار مرتبط