دوشنبه 11 تیر 1403 - 01:15

کد خبر 534903

جمعه 08 تیر 1403 - 18:21:13


رئال کلافه شد؛ مذاکره با چلسی برای کپا


ورزش 3/رئال مادرید طبق ادعای مارکا در صورت تمدید نکردن آندری لونین، به برگرداندن کپا فکر خواهد کرد.
آندری لونین قرارداد خود را با رئال مادرید تمدید نکرده است. شایعه ای در مقطع  پایانی فصل گذشته منتشر شد مبنی بر اینکه لونین قراردادش را تمدید خواهد کرد ولی هنوز این اتفاق رخ نداده است.
در واقع مدیران باشگاه مادریدی هیچ خبری در مورد آینده این دروازه بان ندارند. او هنوز هیچ اظهارنظری نکرده در حالی که یک سال دیگر نیز قرارداد دارد. پیشنهاد تمدید رئال مدتی قبل به دست او رسیده، بدون اینکه پاسخی دریافت شود. 

در واقع همه چیز از فینال لیگ قهرمانان شروع شد زمانی که تیبو کورتوا با رفع مصدومیت به ترکیب ثابت برگشت و لونین که در بازی های قبلی گلر ثابت بود، روی نیمکت نشست. لونین متوجه شد که با بازگشت کورتوا او باید به نیمکت برگردد و طبعا تردیدها برای تمدید بیشتر شد.
لونین در مقطعی از فصل نیمکت نشین کپا بود ولی رقابت را از او برد. او بعد از یوروی کابوس واری که با اوکراین داشت و در پی اشتباهات بازی اول به نیمکت تبعید شد و با تیم از دور رقابت ها کنار رفت، باید به زودی پاسخ نهایی را به رئال بدهد. اگر او قصد تمدید ندارد، رئال گزینه انتقالش را بررسی خواهد کرد و طبق ادعای مارکا، روی برگرداندن کپا به عنوان ذخیره کورتوا تمرکز می کند.

کپا فصل قبل با وجود اینکه در نیم فصل دوم نیمکت نشین شد و در بازی پایانی فصل گلر سوم تیم بود، عملکردی مثل یک الگو در رختکن داشت و کادر فنی از او بسیار راضی بود. کپا با اتمام قرارداد قرضی اش به چلسی برمی گردد ولی اگر لونین تمدید نکند، رئال قصد دارد او را برگرداند و احتمالا دائمی جذب خواهد شد.


پربیننده ترین


سایر اخبار مرتبط