دوشنبه 11 تیر 1403 - 01:39

کد خبر 534975

جمعه 08 تیر 1403 - 19:21:22


عبدی: پرسپولیس شرایط سختی خواهد داشت


ورزش 3/حسین عبدی در مورد شرایط تیم ملی جوانان و پرسپولیس صحبت کرد‌.
حسین عبدی، سرمربی تیم ملی جوانان درباره بازی تدارکاتی تیمش با سایپا گفت: آخرین بازی تدارکاتی ما قبل از کافا این بازی است و امیدوارم هر دو تیم خوب بازی کنند و سلامت از زمین بیرون بیایند. بازی‌های تدارکاتی برای این است که خودمان را برای لیگ پیش رو آماده کنیم و امیدوارم هیچ کس صدمه نخورد و بازی خوبی بشود.
عبدی درباره شرایط تیم ملی جوانان گفت: ما چند اردو پشت هم گذرانده‌ایم ولی هنوز به ایده‌آلی که می‌خواهیم نرسیده‌ایم و امیدواریم در دو سه ماه آینده این اتفاق بیفتد. در کافا و بازی‌های بین‌المللی بیشتر بحث تجربه و هماهنگی است و فکر دیگری نمی‌کنیم هرچند نتیجه هم مهم است و امیدوارم بتوانیم یک بازی هماهنگ انجام دهیم و اجرای مناسب داشته باشیم. مطمئنا اجرای مناسب آینده بهتری در بر خواهد داشت. امیدوارم در روز بازی‌های مقدماتی که ۳ ماه دیگر است بهترین نتیجه را بگیریم.
عبدی درباره قرعه کشی تیم ملی بزرگسالان توضیح داد: به نظرم در قرعه خوبی افتاده‌ایم و اگر اتفاق خاصی نیفتد به راحتی بتوانیم جزو دو تیمی باشیم که به جام جهانی صعود می‌کنند.

عبدی به عنوان پیشکسوت پرسپولیس، با توجه به تعویض سرمربی و جدا شدن برخی از بازیکنان، درباره شرایط این تیم گفت: من نباید بخاطر شرایط الانم نظر بدهم ولی امیدوارم بتوانند موفقیت‌آمیز عمل کنند. در هر تغییر و تحولی تمامی المان‌ها و فاکتورهای کلیدی باید جور دربیایند و در کنار هم قرار بگیرند تا تیم موفق شود. باید در هفته‌های اول به هماهنگی که می‌خواهند برسند تا بتوانند موفقیت‌آمیز عمل کنند.
او درباره لطمه جدایی یک دفعه‌ای بازیکنان به هواداران گفت: فقط به هواداران لطمه نمی‌زند. بیشتر هماهنگی تیم را برهم می‌زند و افراد جدید با فوتبال‌هایی که در تیم خودشان بازی می‌کنند و با فلسفه‌ها و استراتژی‌های مختلف کنار هم قرار می‌گیرند و کمی زمان‌بر خواهد بود و با این حساب کار سختی دارند و امیدوارم بتوانند درست انجامش بدهند.
 


پربیننده ترین


سایر اخبار مرتبط