دوشنبه 11 تیر 1403 - 03:11

کد خبر 535185

جمعه 08 تیر 1403 - 23:03:56


طوفان شبانه زنوزی در مقر تراکتوری‌ها!


ورزش 3/دقایقی پیش جلسه مهم محمدرضا زنوزی در باشگاه تراکتور به پایان رسید.فوری: طوفان شبانه زنوزی در مقر تراکتوری‌ها!

عصر امروز محمدرضا زنوزی که به تازگی به تبریز بازگشته، با حضور گروهی از هواداران تراکتور در ساختمان باشگاه تبریزی مواجه شد که قصد داشتند با او جلسه بگذارند.

مالک تراکتور که تصمیم به واگذاری باشگاه تراکتور گرفته، پس از این درخواست‌ها موافقت خود را با برگزاری این جلسه گرفت و در این میان خبرنگاران نیز از برگزاری جلسه بو برده و به سرعت خود را به ساحتمان باشگاه رساندند.

جلسه از حوالی ساعت ۲۰ آغاز شد و در ابتدا این هواداران تراکتور بودند که  صحبتهای خود را با او در میان گذاشتند و سپس رنوزی صحبتهایش را آغاز کرد و در شرایطی که همه منتظر تصمیم جدیدش بودند، نسبت به جو موجود در ورزشگاه یادگار امام و فضای مجازی گلایه کرد.

در همین حال زنوزی اعلام کرد که شایعه درخواست او برای ممنوع الورودی برخی از هواداران درست نبوده و همچنین او هیچ درخواستی پیرامون مجوز مالیاتی نداشته است.

زنوزی در پایان صحبتهایش اعلام کرد که یک جلسه مهم با مسئولان تبریز خواهد داشت تا صحبتهای خود را با مسئولان شهری و استانی در میان بگذارد.

خبرنگار ما مطلع شده که این جلسه احتمالا فردا یا پس فردا برگزار خواهد شد.

نکته مهم اینکه زنوزی اعلام کرد که تا زمان تعیین تکلیف فعالیت باشگاه از سر گرفته می‌شود که این به منزله ورود تراکتور به بازار نقل و انتقالات برداشت شده است.

در نهایت زنوزی اعلام کرد که از ایران خارج می‌شود  و برای امور کاری چند روزی از ایران می‌رود.

جلسه ساعت ۲۲ به ‌پایان رسید و آنطور که ویدیوها نشان می‌دهد  هواداران حاضر، با مالک باشگاه سلفی گرفتند.


پربیننده ترین


سایر اخبار مرتبط