چهارشنبه 04 مهر 1403 - 21:51

کد خبر 567617

چهارشنبه 03 مرداد 1403 - 19:57:00


طراحی پیکسل 9 پرو XL را پیش از رونمایی در مقایسه با پیکسل 8 پرو ببینید


دیجیاتو/ ویدیوی حاضر تفاوت‌های طراحی و ساخت این دو دستگاه را برجسته می‌کند.

گوگل به‌زودی گوشی‌های خانواده پیکسل 9 را معرفی و روانه بازار می‌کند. یکی از دستگاه‌های موردتوجه این سری، پیکسل 9 پرو XL است که جانشین پیکسل 8 پرو خواهد شد. این دستگاه بدنه و نمایشگر بزرگ‌تری نسبت به پیکسل 9 پرو دارد و احتمالاً از ظرفیت باتری بیشتری پشتیبانی خواهد کرد.

حالا چنل «PixoPhone» در یوتوب، ویدیویی از گوگل پیکسل 9 XL در کنار پیکسل 8 پرو منتشر کرده است. هر دو دستگاه ظاهراً هم‌اندازه هستند و در بدنه پشتی آن‌ها، پوشش مات مشابهی دیده می‌شود. همچنین فریم کناری پیکسل 9 پرو XL نسبت به نسل قبلی صاف‌تر به‌نظر می‌رسد. از طرفی ماژول دوربین گوشی به شکل بیضی درآمده و برخلاف سری قبل، به اطراف دستگاه متصل نیست.

مشخصات احتمالی پیکسل 9 پرو XL
ظاهراً این گوشی با نمایشگر 6.7 اینچی OLED و پشتیبانی از فناوری LTPO و رفرش‌ریت 120 هرتز از راه خواهد رسید. همچنین فریم آلومینیومی و گواهی IP68 نیز دستگاه را در برابر ضربه، آب و گردوخاک مقاوم می‌سازد.

پیکسل 9 پرو XL احتمالاً دوربین 50 مگاپیکسلی اصلی خواهد داشت و دو دوربین اولتراواید و تله‌فوتو با رزولوشن مشابه آن را همراهی خواهند کرد. دوربین سلفی نیز با وضوح 50 مگاپیکسل و پشتیبانی از فیلم‌برداری 4K در حفره بالای نمایشگر قرار خواهد گرفت.

قلب تپنده دستگاه، احتمالاً پردازنده 4 نانومتری و اختصاصی گوگل، یعنی تنسور 4 خواهد بود؛ تراشه‌ای هشت‌هسته‌ای که ساختار آن را یک هسته Cortex-X4، سه هسته Cortex-A720 و چهار هسته Cortex-A520 تشکیل می‌دهند. این گوشی ظاهراً دو نسخه‌هایی با رم متفاوت (12 و 16 گیگابایت) از راه می‌رسد و حداکثر 1 ترابایت فضای ذخیره‌سازی در اختیار کاربران می‌گذارد. همچنین طبق گزارش اخیر، دستگاه مذکور از مودم اگزینوس 5400 استفاده می‌کند و انتظار می‌رود از ارتباطات ماهواره‌ای هم پشتیبانی کند.


پربیننده ترین


سایر اخبار مرتبط