پنج‌شنبه 29 شهریور 1403 - 19:58

کد خبر 630505

دوشنبه 26 شهریور 1403 - 07:26:22


تبلت لنوو تب پلاس با ۸ اسپیکر و قیمت مقرون‌به‌صرفه رونمایی شد


ترنجی/ لنوو تب پلاس رسماً در ایالات متحده معرفی شد. این تبلت دارای ۸ اسپیکر و صفحه نمایش ۹۰ هرتزی است. این محصول با قیمتی مقرون‌به‌صرفه به دست کاربران خواهد رسید.

می‌توان از لنوو تب پلاس به‌عنوان یک اسپیکر بلوتوثی استفاده کرد
تبلت Lenovo Tab Plus با قیمت ۳۲۰ دلار مجموعه‌ای مناسب از امکانات را در اختیار شما قرار می‌دهد که کیفیت صدای استثنایی برجسته‌ترین ویژگی آن است.

این محصول با برخورداری از تراشه مدیاتک Helio G99 عملکرد قابل‌قبولی خواهد داشت. قرار دادن ۸ اسپیکر قدرتمند، باعث افزایش ضخامت این تبلت شده است. ضخامت لنوو تب پلاس در قسمت پایینی حدود ۰.۵ اینچ و در قسمت بالایی ۰.۳ اینچ است. لنوو این دستگاه را به یک پایه مجهز کرده که به شما امکان می دهد تبلت را تا زاویه ۱۷۵ درجه نگه دارید. همچنین می‌توان از لنوو Tab Plus به‌عنوان یک اسپیکر بلوتوثی استفاده کرده و علاوه بر دستگاه خود، صدا را از دستگاه های دیگر نیز پخش کنید.


Lenovo Tab Plus

تبلت جدید لنوو به یک صفحه نمایش ۱۱.۵ اینچی IPS LCD با وضوح ۲۰۰۰ در ۱۲۰۰ پیکسل مجهز شده است. این دستگاه نمایشگر رفرش‌ریت ۹۰ هرتزی را در اختیار کاربران خود قرار داده و از قلم پشتیبانی می‌کند. این محصول با ۸ گیگابایت حافظه رم LPDDR4X و حداکثر ۲۵۶ گیگابایت فضای ذخیره‌سازی UFS 2.2 به دست کاربران خواهد رسید. لنوو تب پلاس از باتری پرظرفیت ۸,۶۰۰ میلی‌آمپری بهره‌مند بوده و از دو دوربین ۸ مگاپیکسلی (در عقب و جلو) برخوردار است.

مطابق با گزارش Gizmochina، این دستگاه از Wi-Fi 5، بلوتوث ۵.۲، جک ۳.۵ میلی‌متری صدا و کارت حافظه MicroSD پشتیبانی کرده و دارای درگاه USB 2.0 Type-C برای شارژ و انتقال داده است. این تبلت از صدای ۲۴ بیتی ۹۷٫۶ کیلوهرتز از طریق جک هدفون پشتیبانی می‌کند.

لنوو Tab Plus به‌طور پیش‌فرض با اندروید ۱۴ عرضه می‌شود. این شرکت وعده ارائه حداقل دو به‌روزرسانی سیستم عامل و چهار سال آپدیت های امنیتی را داده که آخرین آن برای ژوئن ۲۰۲۸ برنامه‌ریزی شده است. کاربران همچنین می‌توانند در کنار این تبلت، لوازم جانبی مانند قلم Lenovo Tab Pen Plus و شارژر ۶۸ واتی USB-C را تهیه کنند.

نظر شما درباره این تبلت جدید لنوو چیست؟


پربیننده ترین


سایر اخبار مرتبط