چهارشنبه 04 مهر 1403 - 10:51

کد خبر 63102

یک‌شنبه 31 اردیبهشت 1402 - 09:12:14


افزایش سایت‌ها و پارک‌های بانوان در مشهد مقدس


تسنیم/ رئیس کمیسیون ویژه بانوان و خانواده شورای شهر مشهد گفت: سال گذشته ۸۰ میلیارد اعتبار برای توسعه پارک‌های بانوان در سطح شهر داشتیم که امسال به ۳۴۰ میلیارد تومان رسیده است.

فاطمه سلیمی، رئیس کمیسیون ویژه بانوان و خانواده شورای شهر مشهد اظهار کرد: سال گذشته 80 میلیارد اعتبار برای توسعه پارک‌های بانوان در سطح شهر داشتیم که امسال به 340 میلیارد تومان رسیده است. امسال سایت ویژه بانوان در پارک کوهسنگی راه‌اندازی می‌شود و بوستان بسیج 20 درصد پیشرفت فیزیکی داشته است و حدود 6 تا هشت سایت و پارک دیگر افزایش پیدا خواهد کرد.
وی افزود: بر اساس مصوبه شورا استفاده از دوچرخه در پارک‌های بانوان رایگان است. قبلا 20 دستگاه دوچرخه داشتیم که اکنون 100 دستگاه است. امسال 21 میلیارد دیگر اعتبار برای خرید دوچرخه بانوان در نظر گرفته شده است.
سلیمی ادامه داد: علاوه بر این اقدامات برای توسعه زیرساخت‌ها، برنامه‌های ویژه بانوان مانند ریحان‌شهر در مشهد ادامه پیدا خواهد کرد. دختران مشهدی دارای گفتمان هستند که در مدیریت شهری باید به این گفتمان و غنای کار آن‌ها پرداخته شود. امیدواریم بتوانیم حرکت‌های خوبی را از مشهد به سطح کشور تسری دهیم.

آخرین خبر خراسان رضوی در اینستاگرام :


پربیننده ترین


سایر اخبار مرتبط