جمعه 30 شهریور 1403 - 10:48

کد خبر 635375

جمعه 30 شهریور 1403 - 08:22:50


ژاوی ۵ دقیقه بعد از دیدن یامال گفت او خاص است!


ورزش 3/یوردی کرویف، پسر یوهان کرویف و مدیرفنی سابق بارسلونا، درباره شکست بارسلونا مقابل موناکو و فرم کنونی لامین یامال صحبت کرد.
با اینکه بارسلونا در هفته اول لیگ قهرمانان اروپا با نتیجه ۲-۱ مغلوب موناکو شد اما لامین یامال عملکرد درخشان خود را ادامه داد و به شکل زیبایی تک‌گل آبی‌اناری‌ها را در این بازی به ثمر رساند.
او تاکنون موفق شده در تمامی بازی‌های این فصل عملکرد خوبی از خود به جا بگذارد و با وجود سن کمش عنصر تهاجمی اصلی تیم هانسی فلیک است.
پس از بازی امشب، یوردی کرویف عملکرد بارسا را تحلیل کرد و به شرایط لامین یامال پرداخت. او گفت:«این بازی طبیعی نبود. اشتباهاتی وجود داشت اما آن اخراج همه چیز را به هم ریخت. من مطمئنم نتیجه مسابقه با بازی ۱۱ به ۱۱ فرق می‌کرد.»
او سپس درباره لامین یامال صحبت کرد:«او خاص است. دیدید که در این بازی چقدر خوب بود. با اینکه بارسا ۱۰ نفره شد و گل خوردند، روحیه‌اش را از دست نداد. سن کمش را فراموش نکنید. او بسیار خاص است. اولین تمرینش با تیم اصلی را به یاد دارم. بعد از ۵ دقیقه ژاوی به ما گفت: «این بچه خاص است.»
ژاوی مدت‌ها قبل از اولین بازی یامال برای بارسا می‌خواست او را بازی دهد اما هنوز قرارداد حرفه‌ای با باشگاه نداشت و امکان این کار را نداشتیم. زمانی که برخی از بازیکنان سابق باشگاه برای اولین بار یامال را در تمرین دیدند همه با تعجب بازی او را تماشا می‌کردند. آنها گفتند:«او متفاوت است!»


پربیننده ترین


سایر اخبار مرتبط