چهارشنبه 04 مهر 1403 - 21:57

کد خبر 641794

چهارشنبه 04 مهر 1403 - 17:29:22


شهردار صفد: بیش از ۲۰۰ موشک به شهر شلیک شده است


ایرنا/  شهردار «صفد» واقع در فلسطین اشغالی از حملات بی‌سابقه حزب‌الله با شلیک بیش از ۲۰۰ موشک به این شهر خبر داد.

به گزارش روز چهارشنبه ایرنا به نقل از شبکه الجزیره، شهردار اشغالی صفد با اشاره به شلیک بیش از ۲۰۰ موشک به این شهر و حومه آن، این حملات را بی‌سابقه خواند.

وی گفت: ۲۰ هزار نفر از ساکنان این شهر که نیمی از جمعیت آن را تشکیل می‌دهند، به پناهگاه‌های حفاظت شده نیاز دارند.

پیشتر، رسانه‌های صهیونیستی گزارش دادند که ۴۰ موشک از خاک لبنان به سمت شهر الصفد و اطراف آن شلیک شد و در نتیجه اصابت مستقیم یک موشک به ساختمانی در این شهر، ۳ صهیونیست زخمی شده اند.

روز گذشته نیز حزب‌الله از شلیک ۹۰ موشک طی دو نوبت به شهر صفد خبر داده بود.

در همین ارتباط رسانه‌های رژیم صهیونیستی از تداوم حملات موشکی حزب‌الله به شمال فلسطین اشغالی و به صدا درآمدن آژیرهای خطر در جونین، لهوفوت هاباشان در دشت الحوله در الجلیل علیا و نیز کریات شمونه و کفاربلوم در اصبع الجلیل خبر می‌دهند.

الجزیره همچنین گزارش داد که برای نخستین بار موشک‌های حزب‌الله به شهرکی در نزدیکی حیفا اصابت کرد.

از سوی دیگر وزارت بهداشت لبنان از شهادت ۲۰ نفر و زخمی شدن ۸۷ نفر دیگر در حمله امروز چهارشنبه ارتش رژیم صهیونیستی به پنج منطقه در لبنان خبر داد.

ارتش رژیم اسرائیل امروز در دو مرحله حملات گسترده ای را به لبنان انجام داد. این ارتش در روزهای اخیر بر شدت تجاوزگری خود به جنوب این کشور افزوده که تاکنون صدها شهید و مجروح به همراه داشته است.

رژیم صهیونیستی هدف از حملات خود به جنوب لبنان را بازگرداندن هزاران شهرک نشین آواره به خانه های خود در شمال فلسطین اشغالی عنوان کرده است.

حزب الله لبنان هم اعلام کرده که شهرک نشینان صهیونیست تنها زمانی قادر خواهند بود به خانه های خود برگردند که جنگ رژیم صهیونیستی علیه نوار غزه پایان یابد.


پربیننده ترین


سایر اخبار مرتبط