شنبه 21 مهر 1403 - 14:42

کد خبر 660297

شنبه 21 مهر 1403 - 11:00:39


نگاه‌ها به بایرن؛ همه در انتظار زوج موسیالا!


ورزش 3/هواداران بایرن مونیخ امیدوار هستند که این باشگاه بتواند زوج جذاب جمال موسیالا و فلورین ویرتز را هرچه زودتر در ترکیب تیمش در اختیار داشته باشد.
  موسیالا و ویرتز به زوجی رویایی و درخشان در ترکیب تیم ملی آلمان تبدیل شده‌اند و همین باعث شده است که مدیران بایرن مونیخ مصمم باشند که این زوج رویایی را در سال ۲۰۲۵ در ترکیب این تیم هم شکل دهند و تمام تلاش‌شان را برای رسیدن به این هدف به کار خواهند گرفت.
آژانس مشاوره 11Wins که امور مشاوره و مدیریت شرایط موسیالا را هم برعهده دارد از مدت‌ها پیش برای رسیدن چنین روزی آمده بود و در ژوئن گذشته بود که آنها برای اولین بار از عبارت «وسیالا» که ترکیبی از نام این دو بازیکن است استفاده کرده بودند.


این دو ستاره آلمانی در طول برگزاری رقابت‌های جام ملت‌های اروپا نشان دادند که می‌توانند یک زوج بسیار درخشان باشند. آخرین باری که دو بازیکن در ترکیب تیم ملی هواداران را به این شکل به وجد آوردند مربوط به چند سال پیش است. در آن زمان شکل گرفتن زوج لوکاس پودولسکی و باستین شواین اشتایگر باعث شد که روزهای بسیار خوبی برای آلمان رقم بخورد.
این سوال که آیا این استعدادهای استثنایی می‌توانند در کنار هم برای بایرن بازی کنند چیزی است که مدیران باشگاه باید به آن پاسخ بدهند اما موانع قابل توجه بسیاری در مسیر رسیدن به این هدف قرار دارد که عبور کردن از آنها به هیچ وجه برای بایرن مونیخ و مدیرانش آسان نخواهد بود 


از یک سو، قرارداد موسیالا که در سال ۲۰۲۶ به پایان خواهد رسید باید هرچه زودتر تمدید شود و از سوی دیگر هم بایرن باید هزنیه قابل توجهی را برای جذب این بازیکن پرداخت کند. ویترز احتمالا ۱۵۰ میلیون یورو هزینه برای آنها به دنبال خواهد داشت و این در حالی است که بایرلورکوزن در تلاش است که قرارداد این بازیکن را تا سال ۲۰۲۷ تمدید کند.
مونیخ بدون شک برای کاهش این مبلغ تلاش خواهد کرد اما شاید آنها مجبور به خرید گرانقیمت‌ترین بازیکن تاریخ بوندسلیگا تا به امروز شوند. بایرن در حال حاضر در تلاش است تا ابتدا بتواند قرارداد موسیالا را تمدید کند و پس از آن مسیری طولانی برای شکل دادن این زوج در پیش خواهد داشت.


پربیننده ترین

آخرین اخبار


سایر اخبار مرتبط