شنبه 21 مهر 1403 - 16:50

کد خبر 660646

شنبه 21 مهر 1403 - 14:33:27


محموله ۶ میلیارد ریالی کالای قاچاق در خرم‌آباد کشف و ضبط شد


ایرنا/ فرمانده انتظامی لرستان گفت: محموله کالای قاچاق به ارزش ۶ میلیارد و ۶۰۰ میلیون ریال در شهرستان خرم آباد کشف و ضبط شد.

سردار یحیی الهی، فرمانده انتظامی لرستان اظهار داشت: در راستای اجرای سلسله طرح های مبارزه با پدیده شوم قاچاق کالا، مأموران انتظامی خرم آباد حین کنترل محورهای مواصلاتی منتهی به این شهرستان به یک دستگاه خودرو مشکوک و آن را متوقف کردند.
وی افزود: مأموران انتظامی کلانتری ۱۹ خرم آباد در بازرسی از خودروی متوقف شده ۲۶۴ ثوب کاپشن خارجی فاقد مجوز به ارزش ۶ میلیارد و ۶۰۰ میلیون ریال کشف کردند.
فرمانده انتظامی لرستان گفت: در این رابطه یک نفر دستگیر و همراه پرونده به مراجع قضائی معرفی شده است.
کشف و ضبط بیش از ۶ هزار بسته کاغذ A۴ قاچاق به ارزش ۹ میلیارد ریال در الیگودرز
سردار الهی اظهار داشت: ماموران ایستگاه بازرسی خمه الیگودرز حین کنترل خودروهای عبوری به یک دستگاه کامیون حامل بار مشکوک و برای بررسی بیشتر آن را متوقف کردند.
وی افزود: ماموران در بازرسی از این خودرو ۶ هزار و ۶۱ بسته کاغذ A۴ قاچاق فاقد مجوز کشف کردند.
فرمانده انتظامی لرستان با بیان اینکه ارزش محموله کشف شده برابر نظریه کارشناسان ۹ میلیارد ریال برآورد شده، اظهار داشت: در این رابطه یک نفر دستگیر و به مراجع ذیصلاح معرفی شد.
سردار الهی بیان کرد: مبارزه قاطع با قاچاقچیان و سوداگران مرگ به صورت ویژه در دستور کار ماموران قرار دارد لذا شهروندان تقاضا داریم، هرگونه مورد مشکوک را از طریق تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.


پربیننده ترین


سایر اخبار مرتبط