شنبه 21 مهر 1403 - 14:46

کد خبر 660479

شنبه 21 مهر 1403 - 13:41:00


حضور معاون رئیس‌جمهور در منازل جان‌باختگان بردسکنی معدن طبس


فارس/ معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده با خانواده های قربانیان حادثه معدنجوی طبس دیدار و گفت‌وگو کرد.

زهرا بهروزآذر، معاون رئیس جمهور به همراه حجت‌الاسلام نیک‌بین نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی، مدیرکل صنعت معدن و تجارت، فرماندار، مدیران ادارات شهرستان، اعضای شورای اسلامی شهر بردسکن و انابد با حضور در منازل جانباختگان معدن طبس در شهر و روستاهای بخش انابد دیدار کرد.
وی در این دیدارها ضمن عرض تسلیت به این خانواده ها پیام تسلیت رئیس جمهور را نیز به آنان ابلاغ کرد.
بهروز آذر در دیدارهای خود با حادثه دیدگان جانباخته حادثه معدن طبس، ضمن شنیدن درخواست های آنان احکام مستمری بگیری این خانواده ها را به آن‌ها اهدا کرد.
وی و هیئت همراه همچنین با حضور در منزل مهدی علیزاده، تنها مصدوم باقی مانده از این حادثه تلخ، پیگیر وضعیت درمانی وی از رئیس دانشگاه علوم پزشکی مشهد شد و دستورات لازم را برای رسیدگی فوری در خصوص رسیدگی به وضعیت درمانی وی را صادر کرد.
معاون رئیس جمهور اظهار کرد: مجموعه هیئت دولت تمام تلاش خود را برای رسیدگی و تسریع در مقرری بگیری خانواده‌ها انجام داد که در دیدارهای صورت گرفته احکام مستمری آنان تحویل خانواده متوفی شد.
وی کاهش آلام این خانواده ها را مورد اشاره قرار داد و افزود: علاوه بر صدور احکام مستمری کامل که به خانواده ه پرداخت می شود، در سطح استان هم چندین برنامه برایشان در نظر گرفته شده است که هماهنگی صورت خواهد پذیرفت.

شهرستان بردسکن در حادثه طبس 6 نفر همشهری خود را از روستاها و در بخش انابد این شهرستان از دست داد.
لازم به ذکر است، در روزهای گذشته علاوه بر حضور مدیران اجرای شهرستان، نماینده مقام معظم رهبری، نماینده وزیر کار و امور اجتماعی و نیز نمایندگانی از سوی استاندار خراسان رضوی با حضور در شهرستان بردسکن با خانواده های جانباختگان حادثه طبس دیدار و ملاقات نمودند.


پربیننده ترین


سایر اخبار مرتبط