شنبه 21 مهر 1403 - 16:48

کد خبر 660677

شنبه 21 مهر 1403 - 14:49:36


انتظارها به پایان رسید؛ کروس در کلاس مربیگری!


ورزش 3/تونی کروس برای حضور در کلاس‌های سطح بی یوفا که توسط فدراسیون فوتبال اسپانیا برگزار می‌شود ثبت نام کرده است.
 کروس در حالی که تنها ۳۴ سال داشت و می‌توانست چند سال دیگر در بهترین سطح فوتبال اروپا مشغول بازی باشد در پایان فصل گذشته تصمیم گرفت که از دنیای فوتبال خداحافظی کند و با قهرمانی در رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا از رئال مادرید رفت تا جای خالی‌اش در خط میانی این تیم مشهود باشد.
این ستاره آلمانی بارها اعلام کرده بود که هنوز تصمیمش برای آینده را نگرفته و با تاسیس یک آکادمی فوتبال برای کودکان در شهر مادرید اوقات فراغتش را پر می‌کرد اما بسیاری از هواداران رئال و همچنین تیم ملی آلمان امیدوار بودند که بتوانند او را روزی به عنوان مربی در کنار زمین ببینند.
و حالا این بازیکن سابق رئال بالاخره اولین قدم برای برآورده کردن آرزوی طرفدارانش را برداشت. رلوو خبر داده است که کروس برای حضور در کلاس‌های سطح بی یوفا که از سوی فدراسیون فوتبال اسپانیا برگزار خواهد شد ثبت‌نام کرده و به نظر می‌رسد که او هم مشتاق است که بار دیگر و این بار به عنوان مربی در دنیای فوتبال حضور داشته باشد
منابع نزدیک به این بازیکن می‌گویند که کروس هنوز مطمئن نیست که بخواهد در آینده در مربیگری حضور داشته باشد و به صورت رسمی فعالیت کند اما می‌خواهد که اگر تمایلی برای انجام این کار داشت، شرایطش فراهم باشد و دانش آن را در اختیار داشته باشد تا خودش بتواند تصمیم بگیرد.


پربیننده ترین


سایر اخبار مرتبط