یک‌شنبه 22 مهر 1403 - 14:53

کد خبر 661719

یک‌شنبه 22 مهر 1403 - 12:28:37


اولین واکنش امباپه به جنجال کلاب شبانه!


ورزش 3/کیلیان امباپه یک روز خوش هم ندارد و هر روز خواسته یا ناخواسته در متن حواشی قرار می‌گیرد. او به این حواشی به سبک خودش جواب داد.
شروع امباپه در رئال مادرید از نظر آماری بد نبوده ولی شکل بازی او متقاعد کننده نیست و در رئال معتقدند او هنوز نتوانسته به فرم واقعی خود نزدیک هم شود. بعد از 6 ماه بسیار پرحاشیه که او بالاخره توانست از پی اس جی جدا شده و راهی رئال شود و در جریان یورو 2024 نیز از ناحیه بینی مصدوم شد، امباپه فصل را پرنوسان شروع کرده و شاید بهترین بازی او برابر آلاوس بود.
دعوت نشدن به تیم ملی فرانسه که به خواسته خود او بود، حاشیه دیگری برای او درست کرد و در فرانسه شدیدا مورد انتقاد قرار گرفت. او معتقد است به دلیل مصدومیت بهتر بود در مادرید بماند و ریکاوری کند و حتی شایعه شده از دشان خواسه تا فقط برای بازی‌های مهم او را دعوت کند.

در هر صورت یک سفر دو روزه به استکهلم و حضور در یک باشگاه شبانه همزمان با بازی فرانسه در لیگ ملت‌ها، بنزینی بود روی آتش و خون فرانسوی‌ها نیز به جوش آمد.
انتقادات زیادی در دو روز گذشته از کیلیان شده اما او دیروز در استوری اینستاگرامش عکسی از خود در حال تمرین در خانه منتشر کرد تا به همه نشان دهد تعهدش به برنامه‌های تمرینی دست نخورده باقی مانده است. تمرینات رئال تعطیل است ولی کادر فنی برای بازیکنان برنامه ویژه تمرینی در نظر گرفته که در خانه انجام می‌دهند. این فیفا دی برای امباپه مثل یک پیش فصل کوچک است و او می‌خواهد مثل بمب به بازی‌های حساس برابر دورتموند، میلان و بارسلونا برسد.


پربیننده ترین


سایر اخبار مرتبط