پنج‌شنبه 26 مهر 1403 - 18:53

کد خبر 666641

پنج‌شنبه 26 مهر 1403 - 14:56:36


کلاهبرداری بی‌نتیجه از بارسلونا با ردی از لواندوفسکی


تسنیم/باشگاه بارسلونا هدف یک کلاهبرداری قرار گرفته بود که در آخرین لحظه بی‌نتیجه ماند.
باشگاه بارسلونا که در تلاش است تا با پشت سر گذاشتن مشکلات مالی به یک ثباتی در این زمینه برسد، در آستانه افتادن در تور کلاهبرداران بود که البته در آخرین لحظه قسر در رفت. بر اساس گزارش رسانه اسپانیایی «کوئه تی‌خوگئس»؛ بارسلونا یک میلیون یورو از مبلغ قرارداد روبرت لواندوفسکی را به حساب یک کلاهبردار که خود را به عنوان مدیر برنامه‌های این مهاجم لهستانی معرفی کرده بود، واریز کرد اما در نهایت این پرداخت مسدود شد. بارسا می‌گوید پول به دست کلاهبردار نرسیده و پس گرفته شده است.
لواندوفسکی که در اردوی اخیر تیم ملی فوتبال لهستان از ناحیه پای راست خود دچار مصدومیت شد و پیش از این گفته می‌شد حضورش در بازی پیش‌روی بارسلونا با سویا در هفته دهم لالیگای اسپانیا در هاله‌ای از ابهام است اما حالا روزنامه اسپانیایی «آاِس» چاپ مادرید گزارش می‌دهد که آزمایش‌های تکمیلی روی این مهاجم 36 ساله نشان داد که او فقط یک کبودی شدید روی استخوان درشت نی پای راستش دارد، بنابراین به بازی با سویا می‌رسد.
روبرت لواندوفسکی تا به اینجای فصل جاری 11 بازی از رقابت‌های مختلف برای بارسلونا به میدان رفته و در کنار به ثمر رساندن 12 گل، 2 پاس‌گل هم برای هم‌تیمی‌هایش ساخته است.
بارسلونا که در حال حاضر با اندوخته 24 امتیازی صدرنشین لالیگا است، از ساعت 22:30 یکشنبه (به وقت تهران) در ورزشگاه مونتجوییک به دیدار سویا می‌رود.


پربیننده ترین


سایر اخبار مرتبط