پنج‌شنبه 26 مهر 1403 - 18:53

کد خبر 666718

پنج‌شنبه 26 مهر 1403 - 16:38:28


همدلی طلایی با محور مقاومت با سبک و سیاق زنان سمنانی


ایسنا/ رئیس بسیج سازندگی شهرستان سمنان از جمع‌آوری طلاجات اهدایی زنان سمنانی به مردم غزه و لبنان خبر داد.

محمدرضا رضایی، رئیس بسیج سازندگی شهرستان سمنان اظهار کرد: جمع زیادی از بانوان سمنانی با حضور در این آیین نمادین، ارادت و حمایت خود از جبهه مقتدر مقاومت را نشان دادند.

وی با اشاره به حضور جمع زیادی از بانوان سمنانی از جمله مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری، فرمانده حوزه بسیج حضرت فاطمه (س)، فرمانده پایگاه بسیج حضرت مرضیه (س) و ام‌البنین(س)،مسئول گروه جهادی شهید اخلاقی، مسئول صندوق قرض‌الحسنه منتظران حضرت مهدی (عج)، همچنین دختر گرانقدر شهید والامقام فخار به همراه مادر بزرگوار شهید اقتدار موشکی محمد عبدوس، بانوان بسیجی، جهادگران، مسوول و اعضای صندوق قرض‌الحسنه و اعضای پایگاه بسیج حضرت مرضیه (س) و جمعی از خیرین سمنانی در این امر خیرخواهانه ادامه داد: این بانوان اقدام به اهدای طلا، سکه، جواهرات، اقلام زینتی و وجوه نقدی به مردم مظلوم لبنان، غزه و فلسطین کردند.

وی همچنین از برپایی پویش کمک به مردم مظلوم غزه و لبنان با حضور زنان بسیجی پایگاه حضرت ام‌البنین (س) و اعضای هیات مذهبی منتظران حضرت مهدی (عج) در سمنان خبر داد و عنوان کرد: زنان شرکت‌کننده در این پویش نیز که به همت بسیج سازندگی سمنان برگزار شد، طلا و جواهراتی به ارزش ۱۴۱ میلیون تومان جمع‌آوری و به مردم لبنان و غزه تقدیم کردند.

رئیس بسیج سازندگی شهرستان سمنان با تمجید از این اقدام جهادی بانوان سمنانی خاطرنشان کرد: این عمل جهادی و خیرخواهانه که در راستای حمایت از مقاومت اسلامی و همدردی با ملت‌های مظلوم منطقه صورت گرفت، نشان‌دهنده همبستگی و تعهد جامعه بسیجیان و خیرین سمنان به آرمان‌های انقلاب اسلامی است.

وی بر لزوم حمایت و پشتیبانی از جبهه مقاومت تاکید و تصریح کرد: همانگونه که مقام معظم رهبری و بسیاری از مراجع عظام تاکید فرمودند همه ما وظیفه داریم از مجاهدان محور مقاومت و خصوصا مردم مظلوم غزه و لبنان حمایت مالی و معنوی کنیم.

وی با اشاره به کشتار ناجوانمردانه زنان و کودکان از سوی رژیم اشغالگر صهیونیستی تصریح کرد: صهیونیست‌ها با زیرپا گذاشتن همه موازین بین‌المللی دست به جنایت‌های زیادی از جمله کشتار غیرنظامیان می‌پردازند و مجامع‌ بین‌المللی نیز در مقابل این جنایات سکوت می‌کنند.

وی حمایت همه‌جانبه از جبهه مقاومت را یک ضرورت خواند و اضافه کرد: با توجه به حمله رژیم گسترده صهیونیست‌ها و آسیب‌های وارده به باریکه غزه و جنوب لبنان، کمک‌های مردمی جدای از تامین بخشی از نیازهای مردم، می‌تواند سبب امیدواری بیشتر در بین مردم مجاهد و مقاوم فلسطین و لبنان شود.

رئیس بسیج سازندگی شهرستان سمنان با تجلیل از مشارکت بانوان هم‌استانی در این پویش یادآوری کرد: بسیج سازندگی سمنان همچنان به جمع‌آوری کمک‌های نقدی و غیرنقدی برای کمک به غزه و لبنان می پردازد.


پربیننده ترین


سایر اخبار مرتبط